۵۹۳۹۲۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

لوپتگی حالا حمایت کل اسپانیا را دارد

حس عجیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌‎های جام جهانی ۲۰۱۴ و یورو ۲۰۱۶ که نشان از فاصله گرفتن این تیم از دوران قبل از آن و موفقیت‌ها با نسل طلایی‌شان داشت، به لطف خولن لوپتگی از بین رفته است.

آی اسپورت: حس عجیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌‎های جام جهانی ۲۰۱۴ و یورو ۲۰۱۶ که نشان از فاصله گرفتن این تیم از دوران قبل از آن و موفقیت‌ها با نسل طلایی‌شان داشت، به لطف خولن لوپتگی از بین رفته است.

در شرایطی که از بازیکنان آن نسل طلایی مانند ژاوی و ایکر کاسیاس دیگر هیچ کس در تیم نمانده است، سرمربی سابق پورتو مجبور بود بازیکنان جدیدی را پیدا کند تا بتواند به آن‌ها اعتماد کند و البته نمی‌‎توانست خیلی زود هم درها را به روی بازیکنان قدیمی‌تر ببندد.
بازی روز شنبه مقابل ایتالیا به وضوح نشان داد که لوپتگی چقدر خوب از پس این کار بر آمده است. در این تیم ترکیبی از تجربه و جوانی دیده می‌شود که در نتیجه آن آندرس اینیستا در کنار ایسکو بازی می‌کند. داوید دخئا خیال همه را از دروازه راحت کرده و داوید ویا هم بازگشتی با شکوه به تیم داشته که مورد استقبال هواداران هم قرار گرفته است.

حال و هوای تیم ملی تغییر کرده و در واقع نوعی هماهنگی به وجود آمده است. حالا لوپتگی ترکیبی از زین‌الدین زیدان، پپ گواردیولا و زین‌الدین زیدان به نظر می‎رسد و رابطه خوبی هم با بازیکنان تیم دارد.

این رابطه قوی با بازیکنان بوده که باعث شده تیم با وجود زمان کمی که برای آماده شدن داشته، بتواند این چنین بدرخشد. از طرفی لوپتگی مربی‌ای است که دوست دارد با استراتژی بازی کند و در واقع همین علاقه او بود که باعث درخشش ایسکو و آسنسیو در تیم شد.

این مربی تشنه موفقیت است و در همین راستا بود که چندی پیش وقتی تیم برای آماده شدن بازی‌های دوستانه انجام می‌داد، این را به همه بازیکنان تفهیم کرده بود که چیزی به عنوان بازی دوستانه وجود ندارد و هر بازی که انجام می‌شود بازی بزرگی است. این طرز فکر او است که باعث روحیه و انگیزه مناسب لاروخا شده است.

همچنین لوپتگی مربی‎ای جوان است که خیلی زود با شرایط هماهنگ شده. او توانسته یک بار دیگر اسپانیا را متحد کند تا برای بازگشت به روزهای اوج و رسیدن به موفقیت در سطح دنیا تلاش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج