۵۴۱۱۹۴
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

برومند: رحمتی شیرازه تیم را به‌هم ریخت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: رحمتی با گل دومی که خورد شیرازه تیم را به‌هم ریخت و در ۲ یا ۳ گل هم مقصر بود و من معتقدم روز ضعیف این بازیکن بود.

خبرگزاری میزان: پرویز برومند در خصوص شکست ۶ بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل العین در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم‌های حرفه‌ای عربی از لحاظ امکانات و شرایط بالاتر از ما هستند ولی در داشتن استعداد خیلی باید تلاش کنند تا به ما برسند. استقلال با توجه به اینکه چند مهره کلیدی و تاثیرگذار خود را در این بازی نداشت در این بازی با نتیجه عجیب شکست بخورد.

وی در مورد تاکتیک منصوریان در این دیدار تاکید کرد: هر مربی برای خودش ترفند خاصی دارد و این موضوع به کسی ربطی ندارد ولی این نتیجه در تاریخ ثبت می‌شود و اعضای تیم استقلال باید مسئول این اتفاق باشند. این نتیجه حالا حالاها اتفاق نمی‌افتد و من مطمئنم اگر این دیدار با همین افراد دوباره برگزار شود، چنین نتیجه‌ای به‌دست نمی‌آید.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: منصوریان از بازیکنانش درست استفاده نکرد. اگر نورافکن در جام جهانی جوانان رفته تا آماده‌تر شود، چرا او را در ترکیب نداشتیم؟ چرا مگوییان باید در پست غیرتخصصی بازی کند و مات و مبهوت در زمین دور خودش بچرخد؟ به‌نظر من استقلال ۷، ۸ نفره مقابل العین بازی کرد.

برومند در واکنش به اینکه برخی بازیکنان استقلال از این باشگاه برای تمدید قرارداد طلب میلیاردی می‌کنند ولی حتی نمی‌توانند دل هواداران را در بازی‌های اینچنینی بدست آورند، خاطرنشان کرد: باشگاه باید حق و حقوق بازیکنان را کامل بدهد. اگر می‌گویند زیاد است پس باید همان اول چنین مبلغی را در قرارداد ننویسند اما وقتی نوشته‌اند دیگر جای بحثی نمی‌ماند و بازیکن هم حقش را می‌خواهد.

وی ادامه داد: استقلال یک تیم است و باشگاه ندارد. کسانی در راس آن هستند که فقط به‌دنبال نام و شهرت هستند. من برای وزارت ورزش و جوانان متاسفم که چنین کسانی را در راس قرار می‌دهد. وزارت ورزش صاحب اصلی استقلال و پرسپولیس است و باید کسی را در راس قرار دهند که از پوست و گوشت این باشگاه‌ها باشد. هر سال نمی‌دانم از کجا این افراد را می‌آورند و یک‌باره می‌گویند فلانی مدیرعامل استقلال است، فلانی رئیس هیات مدیره است.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: استقلال و پرسپولیس کسی را می‌خواهد که از جنس فوتبال باشد و بداند که هوادار چه می‌خواهد ولی متاسفانه افرادی که در راس این ۲ باشگاه قرار دارند در این دنیا نیستد. آقای افتخاری در این دنیا نیست.

برومند اشاره کرد: من برای صدا و سیما هم متاسفم که یک گزارشگر و کارشناسی را می‌آورند که نباید بیاورد. من برهانی را دوست دارم ولی کارشناسی فوتبال برای او زود است. کارشناس باید مثل حاج‌رضایی باشد؛ باتجربه باشد و حرف‌هایی که می‌زند موضوعات مختلفی را به مردم یاد بدهد.

وی در مورد عملکرد رحمتی عنوان کرد: رحمتی با گل دومی که خورد شیرازه تیم را به‌هم ریخت و در ۲ یا ۳ گل هم مقصر بود. من معتقدم روز ضعیف این بازیکن بود.

برومتد در پایان در پاسخ به این سوال که هواداران بازیکنان استقلال را به ستاره پوشالی تشبیه کرده‌اند، گفت: ستاره، استقلال و پرسپولیس دیگر خیلی وقت است که ستاره ندارد. مجیدی و کریمی آخرین ستاره‌های استقلال و پرسپولیس بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست میگه مجید اسطوره پوشالی کیسه هاست آخی چند بازی ملی داره

      پاسخ ها

      • آبی آبی

        آخه تو لنگی دهنت را بشور بعد اسم مجیدی را بیاور.همین الان هم بهتر از سایر لنگی هاست.

    • یه استقلالی

      بخدااین رحمتی رابندازن بیرون حسینی رابیارن تودروازه.خیلی زیادازحددیگه مغرور شده

    • وحید

      ینی این لنگیا مدتها منتظر بودن بیان وراجی کنن تو پستای استقلال.
      لنگی جون برو‌واسه بازی لخویا نظرتو بزار

    • بدون نام

      اخی رحمتی کلین شیش کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج