۵۳۵۶۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازی در آزادی مقابل لخویا مهم‌تر از بازی برگشت است

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نبودن کمال در بازی با لخویا سخت است چون او با حضورش تیم را متعادل می‌کند.

خبرگزاری میزان: رحمان رضایی در خصوص صعود تیم فوتبال پرسپولیس به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با لخویا اظهار داشت: به نظر من صعود خوبی بود، با توجه به اینکه می‌توانست باز هم بهتر باشد و به عنوان تیم اول صعود کند چون به عنوان تیم دوم صعود کردن کار را یک مقدار سخت می‌کند اما در مجموع صعود خوبی بود.

وی افزود: لخویا تیم خوبی است اما فکر می‌کنم پرسپولیس با پتانسیلی که دارد می‌تواند از پس این تیم بر بیاید. بازی رفت و برگشت است و پرسپولیس می‌تواند راحت این تیم را شکست دهد چون بازیکنانش را دارد و از لحاظ فنی هم شرایط خیلی خوبی دارد. پرسپولیس اگر مشکلات داخلی‌اش که در هفته‌های آخر لیگ وجود داشت، نباشد می‌تواند از این مرحله به سلامت عبور کند، هرچند که نبود هواداران هم می‌تواند از قدرت پرسپولیس کم کند.

مدافع سابق پرسپولیس با تاکید بر بازی مهم رفت در آزادی تصریح کرد: هر دو بازی مهم است اما بازی اول که در خانه انجام می‌شود بیشتر حساسیت دارد و تعیین‌کننده است چون پرسپولیس در بازی رفت میزبان است و نباید گل بخورد و در ضمن گل هم بزند. بازی در مرحله حذفی آسیا شرایط خاص خودش را دارد و پرسپولیس در تهران باید خیلی محتاطانه و بسته بازی کند و در یک‌سوم میانی زمین یارگیری کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این بازی حداقل اینکه نباید گل بخورد و با چهار نفر مطمئن و خوب دفاع را نگه دارد. خط هافبک هم باید به مدافعان تیم کمک کند چون حریف می‌آید که اینجا حداقل یک گل بزند و همین مساله کار را سخت می‌کند. پرسپولیس باید برنامه‌ریزی دقیق برای تمام دقایق این بازی داشته باشد.

رضایی در خصوص نبود کمال کامیابی نیا در این دو بازی خاطرنشان کرد: کمال برای پرسپولیس بازیکن مهمی است، چون به تیم تعادل می‌دهد و از عقب زمین بازی‌سازی می‌کند و حالت پلی‌میکر را جلوی مدافعان دارد که این نقش کمال خیلی مهم است و دیده نشده کسی بتواند جای او را در پرسپولیس پر کند. امیدوارم برانکو جایگزین خوبی برای کمال پیدا کند. بازیکنی با چنین خصوصیاتی یا حداقل نزدیک به کمال آنجا بگذارد تا اطمینان تیم در خط دفاع را بالا برده و به خط دفاع هم کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج