۵۲۷۶۳۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ونگر: حق باخت برابر منچستریونایتد را نداشتیم

سرمربی آرسنال از کسب پیروزی برابر منچستریونایتد ابراز خوشحالی کرد و تاکید کرد رقابت شخصی با ژوزه مورینیو ندارد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، آرسنال شب گذشته (یکشنبه) توانست با دو گل منچستریونایتد را در خانه شکست بدهد. این اولین برد ونگر برابر ژوزه مورینیو در تاریخ بازی‌های رودرروی دو تیم در لیگ بود.

آرسن ونگر که زمزمه‌های رفتنش از آرسنال شنیده می‌شود، در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: این برد برای ما از آن جهت مهم است که در بازی برابر تاتنهام شکست خورده بودیم و لازم بود به پیروزی برسیم. حق شکست برابر منچستریونایتد را نداشتیم. خوشحال هستم بازیکنانم اهمیت پیروزی در این بازی را کسب کردند و توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. بازی بزرگی برابر تیمی بزرگ داشتیم که در نهایت با برد ما همراه شد. اخیرا پیروزی برابر منچسترسیتی و میدلزبورو و همین‌طور این بازی پیروزی‌هایی بودند که من را خیلی خوشحال کردند. فکر می‌کنم در جایگاهی قرار داریم که باید به ثبات برسیم و حق اشتباه نخواهیم داشت.

آرسنال چهارشنبه همین هفته‌ باید برابر ساوتهمپتون قرار بگیرد. تیمی که روز گذشته (یکشنبه) توانست لیورپول را در خانه خودش متوقف کند.

سرمربی فرانسوی آرسنال با اشاره به گلزنی دنی ولبک به تیم سابقش اضافه کرد: برای دنی خوشحال هستم. او انگیزه‌های زیادی برای درخشش داشت و توانست در این بازی گلزنی کند. در این بازی تصمیم گرفتم او را در پست نوک خط حمله بازی بدهم و خوشبختانه او اعتماد به نفس لازم برای بازی در این پست را داشت و توانست نتیجه‌ خوبی را هم کسب کند و گلزنی کند.

از سرمربی آرسنال درباره رکورد ضعیفش در مصاف با ژوزه مورینیو و کسب اولین برد برابر این تیم سوال شد که او گفت‌: ما مربیان رقابت شخصی با هم نداریم. در واقع مصاف بین من و مورینیو وجود ندارد. ما فقط با تیم‌هایمان برابر هم قرار می گیریم و اصلا مهم نیست که یک مربی برابر مربی دیگر چه رکورد و عملکردی دارد.

آرسنال فصل ضعیف و ناامید کننده ای را تجربه کرد و اکنون تنها دلخوشی هواداران این تیم قهرمانی در جام حذفی با برتری برابر چلسی است و همین طور کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا که کار سختی محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج