۵۱۹۱۸۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آذرنیا: آقایی نیم‌فصل فی‌سبیل‌الله بازی کرد

سرپرست گسترش فولاد گفت: درست است که سعید آقایی رضایتنامه‌اش را از گسترش گرفته، اما باید مشکل چک یک و نیم میلیاردی‌اش را حل کند.

خبرگزاری فارس: حسن آذرنیا درباره آخرین وضعیت گسترش فولاد گفت: ان‌شاالله آماده می‌شویم تا مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشیم. به همین منظور مسعود ابراهیم‌زاده تنها مصدوم تیم‌مان از دو روز پیش به تمرینات گروهی اضافه شد و برای ادامه کار و همراهی تیم در بازی‌های آینده مشکلی ندارد.

وی در مورد اینکه گسترش چه زمانی وارد فصل نقل و انتقالات خواهد شد، گفت: فکر نمی‌کنم امسال از این لحاظ کار خاصی داشته باشیم، چون اکثر قراردادهای بازیکنان‌مان ۲ تا ۳ ساله است و مشکلی از این جهت نداریم. فکر می‌کنم درنهایت ۳ تا ۴ نفر با نظر کادرفنی جذب بشوند.

آذرنیا درباره اینکه آیا کمالوند هم در گسترش می‌ماند یا خیر، گفت: شواهد نشان می‌دهد که او فصل آینده هم در گسترش می‌ماند.

سرپرست گسترش فولاد درباره اینکه گفته می‌شود کمالوند سرمربی فصل بعد تراکتورسازی است، تأکید کرد: اگر هم تراکتورسازی بخواهد، کمالوند مربی خوبی است و هر جا که برود مثمرثمر خوهد بود، اما اینکه بین این مربی و تراکتورسازی چیزی رسمی شده باشد، همه‌اش شایعه است و در این مورد صحبت خاصی ندارم.

وی درباره آخرین وضعیت سعید آقایی و اینکه بالاخره او بازیکن آزاد است یا خیر، گفت: فصل پیش و زمانی که سعید خدمتش تمام شد، با موافقت مالک محترم باشگاه گسترش فولاد به صورت قرضی و فی‌سبیل‌الله نیم فصل دیگر در تراکتورسازی بازی کرد و از آنجایی که یک بازیکن نمی‌تواند برای دو بار پیاپی به صورت قرضی به تیم دیگری انتقال پیدا کند، ابتدای فصل امسال به باشگاه مراجعه کرده و در ازای پرداخت چک یک و نیم میلیاردی رضایتنامه‌اش را گرفت.

آذرنیا افزود: درست است که آقایی رضایتنامه‌اش را از گسترش گرفته، اما باید مشکل چک یک و نیم میلیاردی‌اش را حل کند و اگر این چک پاس نشود، باشگاه گسترش از او طلبکار خواهد بود، بنابراین باید مشکل این چک حل شود تا آقایی بازیکن آزاد اعلام شود.

وی تأکید کرد: فعلاً شرایط این است و اگر این چک پول نشود، به خاطر تعهداتی که داده شده، گسترش هم مدعی این بازیکن است، اما اگر این چک پول شد، سعید بازیکن آزاد است و در واقع این وسط با وجود اینکه رضایتنامه‌ آقایی را داده‌ایم، اما هنوز یک بحث مشروط وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج