آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۵۱۴۲۱۶
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

توافق پرسپولیس با چهار بازیکن جدید

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس از توافق با چهار بازیکن برای فصل آینده خبر داد.

ورزش سه: محمدعلی ترکاشوند، معاون اقتصادی سرخ پوشان خبری مهمی برای هواداران این تیم دارد، وی در رابطه با عملکرد پرسپولیسی ها در فصل نقل و انتقالات اظهارنظر جالبی می کند و در این باره می گوید: فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس شروع نشده تمام شد! باشگاه با چهار بازیکن توافق کرده است تا پس از پایان بازی های لیگ شانزدهم به تیم بپیوندند و قرارداد خود را به امضا برسانند.

وی در این باره ادامه می دهد: برنامه ریزی درازمدتی برای موفقیت پرسپولیس در نظر گرفته شده است و به دنبال این هستیم تا بتوانیم آن را پیش ببریم، یکی از نکات مهم برای مسئولان باشگاه، بدون دغدغه وارد شدن تیم به رقابت های فصل بعد است و به همین دلیل طبق برنامه پیش رفتیم و با چهار بازیکن به توافق رسیدیم تا بدون حاشیه فصل نقل و انتقالات را از سر بگذرانیم.

هرچند پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات اسامی مختلفی برای پیوستن به تیم های لیگ برتری مطرح می شوند اما شاید بررسی احتمالات در این باره چندان سخت نباشد، بازیکنانی که بیشتر از همه در ماه های اخیر حرف از پرسپولیسی شدن آنها بر سر زبان ها بود را بررسی می کنیم، چهار بازیکنی که احتمالا مد نظر ترکاشوند هستند را می توان این بازیکنان دانست:

شجاع خلیل زاده؛ مدافع میانی سپاهانی ها که یکی دو بار تا مرز پرسپولیسی شدن پیش رفت اما در نهایت موفق به انجام این کار نشد، شجاع آخرین بار پیش از شروع رقابت های لیگ شانزدهم به سرخ پوشان نزدیک شده بود اما در نهایت به دلیل قرارداد با سپاهانی ها به این تیم بازگشت، گمانه زنی از توافق احتمالی او با پرسپولیس خبر می دهند.

گادوین منشا؛ مهاجم پیکانی ها که در میانه های فصل به این تیم پیوست و خیلی زود توانست خود را در جمع بهترین گلزنان لیگ جا دهد نیز یکی از نامزدهای پوشیدن پیراهن پرسپولیس است، با توجه به اتمام قرارداد او با پیکان، خیلی ها حضور او در این تیم را برای فصل آینده محتمل می دانند.

سعید آقایی؛ مدافع چپ تراکتوری ها نیز یکی از بازیکنانی است که پیش از این صحبت از سرخ پوش شدنش بر سر زبان ها بود، او دقیقا در پستی بازی می کند که پرسپولیسی ها به آن نیاز دارند و با توجه به مصدومیت بازیکنان این تیم، دفاع چپ را می توان پاشنه آشیل پرسپولیسی ها در لیگ شانزدهم دانست، آقایی یکی از بازیکنانی است که گفته می شود ممکن است در لیست سرخ پوشان باشد.

رحیم زهیوی؛ مهاجم سابق خوزستانی ها و فعلی الشحانیه قطر را نیز می توان یکی از بازیکنانی دانست که پرسپولیسی ها هنوز او را از ذهن خود خارج نکردند، تیم قطری که اکنون در مرحله پلی آف لیگ ستارگان قطر قرار دارد در صورت سقوط به لیگ دسته اول این کشور، چندان انگیزه ای در زهیوی ایجاد نمی کند و شاید در آن صورت این بازیکن نیز تمایلی به ادامه حضور در آن نداشته باشد، خیلی از گمانه زنی ها نیز از تمایل و توافق زهیوی برای پیوستن به پرسپولیس خبر می دهد.

البته ذکر نام این چهار بازیکن به منزله حتمی بودن پیوستن آنها به جمع یاران برانکو نیست و تنها می توان از آنها به عنوان مهمترین احتمالات نام برد، بازیکنانی که گمانه زنی ها بیشتر حول آنها می چرخد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جفت شیش

      تبریک تبریک تبریک
      مبارک باد قهرمانی
      البته ظلم هست که بگند ۳هفته زودتر بلکه ما ۵هفته زودتر قهرمان شدیم این رو از جمع امتیاز بقیه اخر فصل مشخص میشه
      از این لیست ذهیوی فکر نکنم باشه و یک هافبک دفاعی واسه پست کامیابی نیا باید مد نظرشون باشه فقط اینجا جایگزین و ذخیره خوبی نداریم

    • بدون نام

      واقعا فوتبالی که فدراسیون شرف خودش زیر سوال برد ارزش خوشحالی نداره

    • بدون نام

      پرسپولیس با کمک فدراسیون قهرمان شد نمونه بارزش پنالتی دقیقه ۸۷ جلوی سپاهان بودکه حاج صفی داور را به خدا واکذار کرد.

    • بدون نام

      این کیسه کش ها خیلی سوزش دارن

    • بدون نام

      شماچطوراین حرفامیزنیدپرسپولیش چندبارتواین فصل ازداوری ضربه دیدامتیازازدست دادپارسال بخاطرهمین داوری قهرمان نشدبازی باذوب آهن که دیگ دیدیدبقیه بازیاهیچ چندبارشمااستقلالیاحرف ازکثافت بازی نزنیدکه باداوری فدراسیون همیشه امتیازگرفتین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج