۵۱۳۶۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه نویی: این برد را به تی تی ها تقدیم می کنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در ناکامی ها دوستان واقعی را می توان شناخت.

کاپ: امیر قلعه نویی پیرامون دیدار روز گذشته تراکتورسازی برابر پدیده مشهد اظهار داشت: از این بازی همه لذت بردند زیرا دو تیم فوتبال باکیفیتی را به نمایش گذاشتند و هر دو تیم شانس پیروزی داشتند اما لطف خدا شامل حال ما بود تا در این شرایط سه امتیاز را بگیریم آن هم از تیم قدرتمندی به اسم پدیده که مربی کاربلدی دارد و به او تبریک می گویم. این بازی یکی از سخت ترین بازی های زندگی ام بود ما می توانستیم با اختلاف بیشتر بازی را ببریم اما بچه ها در زدن ضربات آخر بی دقت بودند.

وی افزود: جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم. آنها دیروز دویدند و بردند. این بازیکنان از دید معرفتی به تراکتورسازی نگاه می کنند. از خودشان می گذرند تاتیم نتیجه بگیرد. بازیکنانی چون اخباری ، خالد و ایرانپوریان و ... با آنکه مصدوم هستند اما تلاش می کنندو این است که جای قدردانی دارد.

سرمربی تراکتورسازی درباره صحنه ای از بازی دیروز که به نظر می رسید از اخباری ناراحت است خاطرنشان کرد: ناراحت چی؟ ناراحت نبودم دروازه بان مان با آن شرایط و با وجود مصدومیت بازی می کرد و من این غیرت و تعصب بازیکنانم را تحسین می کنم.

وی درباره عملکرد بازیکنان جوانی چون طاهران و مهدی زاده بیان داشت:صددرصد از آنها راضی هستم. من معتقدم بازیکن جوان را باید در شرایط درست به میدان فرستاد. ما ۵، ۶ جوان دیگرداریم که آینده تراکتورسازی هستند. شما وقتی یک یار خود را ندارید دچار سکته تاکتیکی می شوید حالا تصور کنید ما ۶، ۷ بازیکنان مان را در اختیار نداشتیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره موضوعات جلسه دیروزش با آجورلو گفت: جلسه خاصی نبود. معمولا قبل از بازی ها با سردار می نشینیم و صحبت می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه لیست بازیکنان مورد نظرش برای فصل بعد را خواسته است تصریح کرد: باشگاه خودش بلاتکلیف است. فعلا بحث لیست نداشته ایم.

قلعه نویی درباره عدم قبول بازوبند کاپیتانی از سوی محمدایرانپوریان اذعان داشت: محمد در بازی قبل بازوبند را قبول نکرد و نمی شود یک بار بازوبند را بدهیم و دوباره در بازی بعد همین کار را تکرار کنیم. محمد خیلی باشعور و فهمیده است و من خوشحالم که بازیکنانی مثل محمد ایرانپوریان را دارم.

وی درباره اختلاف اخیر علی دایی و علی کریمی گفت:متاسفانه در جریان این موضوع نیستم و نمی دانم چه صحبت هایی مطرح شده است.

قلعه نویی در پایان گفت: جا دارد برد دیروز را به طرفداران دو آتشه تراکتورسازی و تی تی ها تقدیم کنم. آنها در دو هفته گذشته تیم شان را لحظه ای تنها نگذاشتند. وقتی شما بردمی آورید خیلی ها دوروبرتان هستند. اما در شرایط سخت است که دوستان و حامیان واقعی را می شناسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج