۵۱۳۶۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پنج افسوس بزرگ پدیده در بازی تراکتورسازی

پدیده در شکست مقابل تراکتورسازی چهار افسوس بزرگ داشت که از یاد بازیکنان این تیم نخواهد رفت.​​​​​​​

ورزش سه: در شرایطی که پدیده خراسان موقعیت‌های بسیار خوبی را برابر تراکتورسازی تبریز خلق می‌کرد باز هم نتوانست صاحب ششمین پیروزی متوالی اش شود چراکه در این بازی موقعیت‌هایی را از دست داد که هر کدام بالای ۸۰درصد شانس گل بود.

در دقیقه ۳۹ بر روی شروع مجدد اکبر ایمانی، محسن یوسفی در کنار خط شش قدم صاحب توپ شد که با وجود عبور از اخباری بیرون آمده از دروازه، به عوض پاس توی در توپ را به آسمان فرستاد تا آه از نهاد تماشاگران و ناصحی و عباسیان که روی خط انتظار توپ را می‌کشیدند درآید.

در دقیقه ۴۰ اخباری بیرون آمده از دروازه با توپی که جلوی او فرود آمد و در آستانه ورود به دروازه از بالای سرش بود در آخرین ثانیه‌ها واکنش نشان داد که این توپ به طرز فوق العاده خطرناکی از روی دروازه اش به بیرون رفت. پس از این صحنه امیر قلعه‌نوعی به شدت به عملکرد گلرش واکنش نشان داد و تهدید به تعویض او کرد.

در دقیقه۶۰ معین عباسیان بر روی سانتر هوشمندانه از جناح چپ متوجه جایگیری ناصحیح اخباری شد که توپش میلیمتری به دیرک عمودی کنار دروازه تراکتورسازی خورد و راهی اوت شد تا این موقعیت حساس تبدیل به گل نشود.

در دقیقه۶۷ نوبت زامهران بود که پس از دبل در هفته گذشته برابر ماشین سازی گلزنی کند اما توپ مواج کمندانی بر روی شروع مجدد را زامهران در شرایطی که هیچ مدافعی دست و پا گیرش نبود با بی دقتی به پشت سر مدافع تراکتورسازی کوبید تا سکوهای نیم خیز شده ثامن الائمه با حسرت بر جای خود بنشینند.

اما دقیقه ۹۲ بزرگترین افسوس پدیده رقم خورد؛ جایی که در شلوغی دفاع تراکتورسازی و حملات بی‌امان پدیده، توپی که به هارویان رسید را این مدافع ارمنستانی با بی‌دقتی هر چه تمام به بیرون از چارچوب کوبید تا این بار آه از نهاد رضا مهاجری بلند شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج