۵۱۳۱۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دیگو کاستا: مورینیو خیلی به من کمک کرد

دیگو کاستا، مهاجم چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد، تاکید کرد که برای همیشه خود را مدیون ژوزه مورینیو می داند.​​​​​​​

ورزش سه: دیگو کاستا، مهاجم چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد، تاکید کرد که برای همیشه خود را مدیون ژوزه مورینیو می داند.​​​​​​​

مورینیو در سال 2014 کاستا را از اتلتیکو مادرید به چلسی برد و این ملی پوش اسپانیایی هم با نمایش های درخشانی در فصل 15-2014، کمک کرد تا آبی ها قهرمان لیگ برتر شوند.
اما فصل قبل شایعاتی در مورد اختلاف کاستا و آقای خاص منتشر شد اما این مهاجم اسپانیایی تاکید کرد که برای مربی سابقش احترام زیادی قائل است.
دیگو کاستا: مورینیو خیلی به من کمک کرد

او به اسکای اسپورت گفت: " در کمال صداقت، همیشه همه می گویم که من مدیون مورینیو هستم زیرا خیلی به من کمک کرد. به عنوان بازیکن، وقتی می خواهیم پیشرفت کنید، همیشه به دنبال بهترین مربیان هستید و مورینیو یکی از بهترین هاست.
به خاطر مورینیو بود که می خواستم به چلسی بیایم. وقتی به گزینه موینیو فکر کردم، این را در نظر گرفتن که مورینیو هم اینجاست. او خیلی به من کمک کرد اما فصل دوم شرایط خوب پیش نرفت. اما واقعیت این است که مورینیو به من کمک زیادی کرد تا به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج