۴۸۴۰۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گواردیولا: مهاجمان موناکو قاتل هستند

سرمربی منچسترسیتی انتظار بازی دشواری مقابل صدرنشین لیگ فرانسه در لیگ قهرمانان دارد.

وبسایت نود: سرمربی منچسترسیتی انتظار بازی دشواری مقابل صدرنشین لیگ فرانسه در لیگ قهرمانان دارد.

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی فردا شب مقابل موناکو در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان ضمن تمجید از این تیم فرانسوی تاکید کرده شاگردانش باید از حضور در رقابت ها لذت ببرند.

گواردیولا: مهاجمان موناکو قاتل هستند

گواردیولا به نقل از وبسایت رسمی منچسترسیتی در این نشست درباره مسائل مختلفی با خبرنگاران صحبت کرد.

موناکو

به عنوان یک بیننده تماشای بازی موناکو لذت بخش است. من واقعا تحت تاثیر عملکرد آن ها قرار گرفتم. آن ها تیمی فیزیکی و قوی هستند. مدافعان کناری مثل وینگرها بازی می کنند، وینگرها مثل هافبک های هجومی بازی می کنند و فالکائو و جرماین هم داخل محوطه جریمه می جنگند. آن ها قانل هستند. هر دو هافبک میانی موناکو قدرمند و باهوش هستند و گای اوقات برای گلزنی جلو می آیند. موناکو تیم کاملی است. ان ها از نظر گلزنی بهترین تیم اروپا هستند پس قرعه سختی به ما خورده است. ما مشتاق بازی مقابل آن ها هستیم اما باید از آن ها تعریف کنم چون تیم واقعا خوبی هستند.

اهمیت لذت بردن از حضور در لیگ قهرمانان

ما از حضور در این مرحله خوشحالیم. سیتی سابقه زیادی در این جام ندارد. موناکو بیشتر از ما به مراحل پایانی رسیده اما در حال پیشرفت هستیم و می خواهیم به مرحله بعد برویم. حضور در این جام آسان نیست. باشگاه های بزرگی در لیگ قهرمانان حضور ندارند اما ما خوش شانس هستیم که می توانیم در این مرحله بازی کنیم. همه اروپا این بازی را تماشا خواهند کرد و اگر پیروز نشویم ما را خواهند کشت و اگر پیروز شویم به تعریف و تمجید خواهند پرداخت. حضور در این جام تجربه زیبایی است. لیگ قهرمانان شاید مهمترین جام نباشد اما قطعا زیباترین جام است.

مصدومان

کمپانی به بازی فردا نمی رسد اما امیدواریم به بازی مقابل هادرسفیلد برسد. کلیچی از ناحیه کمر مشکل دارد و حضورش در ابهام است. در مورد دروازه بان هم فردا تصمیم می گیرم.

فالکائو

فالکائو دچار مصدومیت سختی شد. روش بازی موناکو کاملا مناسب او است. برای فالکائو خوشحالم چون او بازیکن حرفه ای و انسان خوبی است. خوشحالم که دوباره به اوج بازگشته و گلزنی می کند.

آگوئرو

مهمترین مسئله در مورد مهاجمان غریزه، استعداد و اتماد بنفس است. آن ها باید دائما جابجا شوند و فضا ایجاد کنند. من کنترلی روی این موضوع ندارم. آگوئرو باید خودش این کار را انجام دهد اما نگرانی در این مورد ندارم. او باید بازی خودش را بکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج