۴۷۷۷۴۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

صادقیان: به خاطر حرف حاجی صفی پنالتی را محکم زدم

از دقیقه ۳۰ بازی با سپاهان و با مصدومیت پاکدل به زمین آمد اما یکی از بهترین روزهایش را در نقش جهان داشت.

ایران ورزشی: از دقیقه ۳۰ بازی با سپاهان و با مصدومیت پاکدل به زمین آمد اما یکی از بهترین روزهایش را در نقش جهان داشت. صادقیان در ابتدای نیمه دوم با یک حرکت زیبا و پاسی فوق‌العاده گل دوم ماشین‌سازی را طراحی کرد. او به خوبی سرعت بازی را برای کاظمی و ماشین‌سازی کنترل کرد و با حفظ توپ و پاس‌های دقیق خود باعث شد تا سرعت از حملات و بازی هیجانی سپاهان دور شود. بازی خوب صادقیان با ضربه پنالتی که محفوظی به دست آورد و این بازیکن تبدیل به گل کرد تکمیل شد تا نیمکت‌نشینی ۳۰ دقیقه‌ای این بازیکن برای تحول و انقلاب در روند بازی او کافی باشد. یک صادقیان آماده و سر حال برای کاظمی و سبزهای تبریزی ابزار مناسبی برای فرار از سقوط خواهد بود.

بالاخره روزهای افت برای خودت و ماشین‌سازی به پایان رسید.

ماشین‌سازی بعد از تغییر و تحولاتی که در کادرفنی و نفرات داشته، در نیم‌فصل دوم فوتبال خیلی خوبی را بازی کرده است. ما در بازی با گسترش فولاد و سایپا موقعیت‌های بیشتری هم داشتیم اما چند موقعیت مان به تیرک خورد، چند توپ‌مان توی گل نرفت و پنالتی هم به اشتباه به ضررمان گرفته شد. همه اینها باعث می‌شد که نتوانیم برنده شویم و مسابقه‌ای را که می‌توانستیم 3 بر صفر برنده باشیم با نتیجه 2 بر یک باختیم.

یعنی این پیروزی ۳ بر صفر شما، همان تحولی است که خیلی‌ها پیش‌بینی‌اش را می‌کردند.

همانطور که گفتم تحول تیم ما از چند بازی قبل خودش را نشان داده بود. بازیکنان ما همه روی زمین بازی می‌کنند و کیفیت خوب زمین نقش جهان باعث می‌شد که بتوانیم خیلی بهتر فوتبال بازی کنیم.

پس آمدن فرهاد کاظمی فقط از نظر روحی روی تیم شما تأثیر نداشته.

بله، تغییرات ایجاد شده در تیم واقعاً در روند نتیجه گیری ما تأثیر داشته و تفکرات جدیدی در تیم به وجود آمده. ما هم در تلاش هستیم که این روند موفقیت‌آمیز را در هر بازی داشته باشیم.

با این وضعیت هواداران می‌توانند امیدوار باشند که ماشین‌سازی از قعر جدا شود؟

ببینید در اینکه ماشین‌سازی در لیگ می‌ماند، اصلاً شک نداشته باشید. ما قطعاً و به امید خدا در لیگ می‌مانیم. در بازی‌های اخیر هم جز بازی با استقلال در سایر بازی‌ها واقعاً حق مان پیروزی بوده. در بازی با استقلال هم شرایط آب و هوایی واقعاً به ما اجازه نمی‌داد راحت بازی کنیم. ضمن اینکه وضعیت زمین یادگار امام(ره) هم شرایط بدی دارد و زمین خوب خیلی روی فوتبال تیم‌ها موثر است.

یعنی تیم‌های تبریزی همچنان با یخ زدگی زمین مشکل دارند؟

شرایط آب و هوایی تبریز در زمستان‌ها کار را برای فوتبالیست‌ها خیلی سخت می‌کند. هوا خیلی سرد است و زمین بازی هم یخ می‌زند. علاوه بر این ماشین‌سازی این فصل خیلی بدشانسی هم آورده است. درباره داوری هم که دیگر چیزی نمی‌گویم. در 6، 7 بازی به اشتباه پنالتی به نفع حریف گرفتند یا پنالتی‌های ما را نمی‌گرفتند.

چه شد که برخلاف همیشه در بازی با سپاهان پنالتی ات را چیپ نزدی؟

وقتی داشتم توپ را روی نقطه پنالتی می‌کاشتم، شنیدم که احسان حاجی‌صفی به گلرشان گفت که پیام معمولاً پنالتی‌هایش را چیپ می‌زند. به خاطر همین من هم محکم زدم و گل شد. همیشه که نمی‌شود چیپ زد. گاهی اوقات هم باید محکم توپ را وارد دروازه کنی.

در واقع تیزهوشی به خرج دادی.

برخلاف آنچه به نظر می‌رسد، گل کردن پنالتی‌ها سخت است و باید خیلی از جوانب را در نظر گرفت وگرنه پنالتی هدر می‌رود.

هنوز خیلی‌ها شما را یک پرسپولیسی دو آتشه می‌دانند. به عنوان یک پرسپولیسی شهرآورد فردا (یکشنبه) را چطور می‌بینی؟

دو سالی هست که از پرسپولیس جدا شدم و هواداران در تمام این مدت به من خیلی لطف داشتند. مطمئنم این شهرآورد، بازی خوبی می‌شود و امیدوارم پرسپولیس سه امتیاز بازی را مال خود کند.

برای استقلالی‌ها کری نمی‌خوانی؟

نه. خودشان همه چیز را می‌دانند و حرفی برای گفتن ندارند بندگان خدا.

پیش‌بینی‌ات از نتیجه بازی چیست؟

پرسپولیس 2 بر صفر استقلال را می‌برد. البته شرایط شهرآورد به کلی متفاوت است اما به نظر من پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگد و مسلماً به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

با جشن مشترکی که بین پرسپولیس و استقلالی‌ها برگزار شد، خیلی‌ها می‌گویند این بازی هم مساوی می‌شود.

زمانی که من برای پرسپولیس بازی می‌کردم، این بحث‌ها خیلی بیشتر مطرح می‌شد اما واقعاً اینطور نیست و هیچ سفارشی برای مساوی شدن شهرآورد وجود ندارد چون هر دو تیم برای برنده شدن تلاش می‌کنند.

اما قبول داری برگزاری چنین جشنی درست نبود؟

راستش من نظری در این رابطه ندارم. درست است که در سال‌های قبل هم چنین جشن‌هایی برگزار نمی‌شد اما این به خاطر حامی مالی مشترک دو باشگاه است و خواسته حامی مالی بوده است. به هرحال به نظر من این شایعات درست نیست و پرسپولیس بازی را می‌برد.

برنامه‌ای برای تماشای شهرآورد نداری؟

نه. دوست دارم این مسابقه را تنها تماشا کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • هیس

      آره خودمون همه چیزو میدونیم .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج