۴۷۶۹۲۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: ۱۱ بازی مانده، پس به قهرمانی امیدواریم

محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل و انتقالات زمستانی همچون آواری بود که بر سر این مجموعه ریخت؛ چیزی شبیه ساختمان پلاسکو.

ایران ورزشی:محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل و انتقالات زمستانی همچون آواری بود که بر سر این مجموعه ریخت؛ چیزی شبیه ساختمان پلاسکو. آنها در بدترین زمان ممکن و در خطرناک‌ترین پیچ لیگ برتر که می‌توانستند مانع فاصله گرفتن جدی‌ترین رقیب خود در راه قهرمانی شوند، اسیر این بحران شدند و همان محرومیت سبب شد همه چیز مهیای یک برد باشکوه برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ در شبه شهرآورد فوتبال ایران شود. امیر قلعه‌نویی که بعد از این بازی ترجیح داده بود سکوت کند حالا در مورد اتفاقات آن بازی و البته مسائل حاشیه‌ای صحبت می‌کند.

امیر قلعه‌نویی از محرومیتی که برای عالیشاه و نوراللهی به وجود آمده ناراحت است: «وقتی شنیدم بازیکنان‌مان محروم هستند خیلی ناراحت شدم بخصوص برای دو نفرشان یعنی عالیشاه و نوراللهی چون این بچه‌ها سرباز بودند. در آن فضا فکر کردن برای من مربی سخت بود. تنها چیزی که به فکرم رسید این بود که از کادر پزشکی بخواهم هرچه سریعتر مصدومان را آماده کنند. من از یک هفته قبل شرح وظایف این بچه‌ها را گفته بودم. مثلا احمد نوراللهی وظیفه مهمی در بازی با پرسپولیس داشت. عالیشاه و هاشم هم همینطور. حتی بر اساس آموخته‌های خود در یک دوره کلاس B مربیگری قصد داشتیم در بازی با پرسپولیس از «کنز» استفاده کنیم. قرار بود مثل زمانی که مهدی کیانی را داشتیم نوراللهی به مهاجم پرسپولیس بچسبد؛ همان کاری که سال قبل سینا عشوری انجام داد اما اتفاق شوک‌آور قبل از بازی حتی سیستم ما را تغییر داد و مجبور شدیم با سیستم ۳-۴-۳ بازی کنیم.»

قلعه‌نویی از قهرمانی تراکتورسازی نا امید نیست: «بعد از بازی هرگز ناامیدانه حرف نزدم اما نمی‌توانم به مردم دروغ بگویم. ما دائم در حال دروغ گفتن به مردم هستیم اما باید واقعیات را با آنها در میان گذاشت. من گفتم شرایط پرسپولیس با این برد برای قهرمانی بهتر شد اما اینجا اعلام می‌کنم تراکتورسازی 11 بازی دیگر دارد؛ یکی در فینال حذفی و بقیه در لیگ. کارمان را می‌کنیم و منتظر اتفاقات هم می‌مانیم. شاید یکبار هم اتفاقات به نفع ما رقم بخورد.»

ماجرای بنگر با تراکتورسازی به کجا می‌رسد؟ قلعه‌نویی در این باره مفصل حرف می‌زند: «محسن بنگر شرایط خاصی داشت و از پرسپولیس کنار گذاشته شده بود. یکی از دوستان تماس گرفت و گفت در حق این بچه کم‌لطفی شده و شما اجازه بده به تراکتورسازی بیاید. می‌خواهد یک فصل بازی کند و از فوتبال خداحافظی کند. گفتم بگذارید فکر کنم و بالاخره گفتیم باشه و می‌توانیم از تجربه‌اش استفاده کنیم. سال آخر فوتبالش هم هست. همان حرفهایی که قبلا به محرم نویدکیا زده بودم را به این بازیکن زدم. آن بالایی شاهد است که واقعیت را می‌گویم. یک بازی مصدوم شد و بعد تمرین کرد و بازگشت و ما هم وقتی به تبریز آمد تلاش کردیم آن فضای منفی که علیه او بود را تغییر بدهیم. بعد بار دیگر مصدوم شد و رفت عمل کرد. بعد از عمل جراحی گفتم بیا کنار خودم کمک مربی تیم باش و کارت را در جبهه دیگری ادامه بده ولی قبول نکرد.»

قلعه‌نویی ادامه داد: «بنگر در این مدت بدون مشکل و حاشیه و منظم تمرین می‌کرد تا رسیدیم به بازی با پرسپولیس و قبل از آن وقتی در یک بازی تدارکاتی برابر شهرداری دیدم شرایط خوبی ندارد او را در رختکن صدا کردم و گفتم: «الان 6، 7 یار خود را نداریم اما من فکر آبروی خودت هستم. نگذار آبرویی که ذره ذره جمع کرده‌ای کیلو کیلو از دست برود.» می‌دانستم پرسپولیس دو مهاجم سرعتی دارد و با این وضعیتی که بنگر دارد به مشکل می‌خوریم. گفتم: «صلاح نیست تو بازی کنی! گفتم فکر کن و بدان من به فکر آبروی خودت هستم.» گفت: «من انگیزه دارم و دوست دارم برابر آنها بازی کنم و...» گفتم: «آقا محسن تو بازیکن بزرگی هستی که صدایت کرده‌ام و نظر خودت را می‌پرسم وگرنه اصول مربیگری این مسائل را نمی‌پذیرد.» خلاصه قبول کردم بازی کند. به نظر شما بد کردم؟ من از محمد ایرانپوریان هم ممنونم که وقتی قبل از بازی به او گفتم اگر دوست داری بازوبند را به محسن بده گفت: «آقا هر چی شما بگویید.» حالا بماند که عده‌ای خدانشناس برای همین بچه (محمد ایرانپوریان) قبل از بازی چه شایعاتی از دوپینگ کردن ساختند.» جایی نوشته شده بود که قلعه‌نویی دوباره در رختکن به بازیکنش حرف‌هایی زده است. قلعه‌نویی نسبت به این موضوع هم واکنش نشان می‌دهد: «یک نفر بیاید بگوید امیر قلعه‌نویی به این آقا فحاشی کرده. من دروغ نمی‌گویم و ترسی هم ندارم که بگویم به بنگر تشر زدم ولی این داستان‌هایی که به راه انداخته شده دروغ است. ما سه جلسه آنالیز کردیم و گفتیم پرسپولیس عالی پرس می‌کند و نباید در این فضا توپ را نگه دارید حالا شما بروید گل اول و سوم بازی را ببینید! شما بودید ناراحت نمی‌شدید و داد و بیداد نمی‌کردید؟ تیم ما هنوز از هتل خارج نشده که خبر رختکن بیرون می‌رود. من بیشتر از آن آدمی که شرف ندارد ناراحتم؛ آدمی که اخبار داخلی ما را به بیرون داده. شما در خانواده‌ات هم ممکن است پدر و پسر با هم درگیر شوند و یا برادر با برادر، آیا باید این موضوع به خانه همسایه منتقل شود. مطالب آن رسانه‌ای که آن حرف‌ها را مطرح کرده پیگیری می‌کنم البته می‌دانم در نهایت اتفاقی رخ نمی‌دهد. کار که نهایی شود دوهزار نفر که مشخص نمی‌شود این افراد چگونه پیدایشان کرده‌اند می‌آیند و می‌گویند رضایت بده و...»

قلعه‌نویی درنهایت پیرامون بنگر گفت: «موضوع را به باشگاه سپرده‌ام و آنها خودشان درباره این بازیکن تصمیم می‌گیرند اما به نظر من بازگشت او به تیم دیگر به صلاح نیست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • خاسر

      من هیچ علاقه ای به تیم های پایتخت ندارم وانهم دلائل خاص خودش راداردامااگرجایتان بااقای برانکوهم عوض میشدیعنی شمامربی پرسپولیس بودیدو اقای برانکومربی تراکتورباز شما بازنده بودیدچون ان اصول اصلی مربی گری که عدم سفارش پذیری وتوصیه هست راشما رعایت نمی کند.وبه دلائلی بازیکن های نامناسب راپذیرش میکنیدالبته جذب بازیکن برای تعدادی ازمربیان داخلی همین بازیکنهای سفارشی هستش ،خوب بود ازاقای کی روش در خصوص اقتدارمربیگری چیزی یاد میگرفتیدو اینگونه باابروی بازیکن وطرفداران یک تیم بازی نمی کردیدوحالا بامنت گذاشتن سربازیکن ندانم کاری خودتون راتوجیه کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج