۴۷۲۱۷۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

صادقی: استقلال از بیرون شکننده است

مدافع میانی تیم فوتبال پیکان، می‌گوید که تیمش در بازی‌های اخیر در زدن ضربات آخر بدشانس و بی‌دقت بوده است.

خبرورزشی: امیرحسین صادقی درخصوص اینکه چرا پیکان در بازی‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته است، گفت: این موضوع را می‌توان از زوایای مختلف بررسی کرد اما عمده‌ترین مشکل ما زدن ضربات آخر است. این اواخر هم حاشیه‌هایی در مورد منشا ایجاد و همین موضوع باعث شد تا در خط حمله با مشکلاتی مواجه شویم. به هرحال فوتبال همین است و زیر و رو ندارد. در فوتبال ممکن است قهرمان جام‌جهانی در دوره بعد حتی از گروه خودش بالا نیاید و گلی هم به‌ثمر نرساند.

او ادامه داد: تیم ما در چند بازی افت داشت ولی مهم این است که بتوانیم در بازی‌های آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم و این نتایج را جبران کنیم. بازی بعدی مقابل سپاهان هم تعیین‌کننده است و باید در زمین خودمان سه امتیاز را بگیریم. ما تیمی هستیم که روی تاکتیک‌های دفاعی کار نمی‌کنیم و همیشه دنبال فوتبال تهاجمی و زیبا هستیم. شما دیدید که مقابل استقلال با ۱۰ نفر هم حمله می‌کردیم و فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم. امیدوارم بدشانسی‌های ما تمام شود و از طرفی در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم‌‌. البته این را هم بگویم که ما از لحاظ امتیازی زیاد عقب نیستیم.


مدافع پیکان در خصوص این که برخی معتقدند پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود، تصریح کرد: اختلاف پرسپولیس با تیم‌های دوم و سوم زیاد است و طبیعتاً آنها شانس اول قهرمانی هستند‌. پرسپولیس تیمی خوب، یکدست و باصلابت است که در خط حمله عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها شخصیت قهرمانی دارند ولی از حالا هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ممکن است پرسپولیس با حضور در لیگ قهرمانان آسیا با مشکلاتی مواجه شود. مهمترین سرمایه هر تیم بازیکنان هستند و اگر برای آنها مشکلاتی پیش بیاید ممکن است دچار چالش شوند.

صادقی درباره عملکرد استقلال در این فصل گفت: من به عنوان یک هوادار صحبت می‌کنم. این تیم در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشت ولی نکته مهم اتفاقی است که اخیراً رخ داده و استقلال از جذب بازیکن محروم شده است. این موضوع سه ماه پیش به باشگاه عنوان شده بود و چنین اتفاقاتی می‌تواند حتی تیم‌های بزرگی مثل استقلال را با مشکلات بزرگ مواجه کند. این اتفاقات می‌تواند به استقلال لطمه‌ بزند ولی امیدوارم که همه چیز برای این تیم به خوبی جلو برود. استقلال با بضاعتی که دارد از لحاظ نتیجه‌‌گیری جلو است، فقط این تیم از بیرون شکننده است و باید کادر فنی و مسئولان مواظب باشند تا استقلال دچار حاشیه نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاپیتان اگه به بازیکنای استقلال راه نمیدادی الان هواداراتون علی لندنی رو مینداهختن بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج