۴۶۶۷۱۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

اوضاع استقلال هنوز هم بحراني است

برد سه بر صفر استقلال در برابر صنعت‌نفت آبادان اگرچه نتيجه خوبي براي اين تيم محسوب مي‌شود، اما نكاتي هست كه بايد به عنوان پيشكسوت استقلال آن را مطرح كنم.

روزنامه قانون - حسن روشن/ پيشكسوت استقلال:

برد سه بر صفر استقلال در برابر صنعت‌نفت آبادان اگرچه نتيجه خوبي براي اين تيم محسوب مي‌شود، اما نكاتي هست كه بايد به عنوان پيشكسوت استقلال آن را مطرح كنم. بزرگ‌ترين مشكل آبي‌پوشان در فصل جاري ، ثابت نبودن تركيب اين تيم است. در واقع ديده‌ايم كه همواره تركيب استقلال در بازي‌هاي مختلف تغيير مي‌كند و اين موضوع باعث شده تا بازيكنان با يكديگر به اندازه كافي هماهنگ نباشند. برخي مي‌گويند استقلال با اين برد از بحران خارج شده؛ درحالي‌كه به نظر من با يك پيروزي نمي توان از بحران خارج شد. اين تيم بايد چند بازي پشت سر هم را پيروز شود تا بتوان گفت در راه موفقيت قدم بر مي‌دارد. منصوريان نبايد فراموش كند كه اگر تركيب ثابت را نگه دارد، رو به پيروزي و نتايج خوب مي‌رود وگرنه يك برد با سه گل نه تنها به تاكتيك‌هاي او ارتباطي ندارد بلكه قاطعانه مي‌تواند گفت شانسي است. استقلالي‌ها در نيم‌فصل دوم بازيكنان زيادي جذب كرده‌اند كه دوست ندارم درباره آن‌ها صحبت كنم، فقط مي‌توانم بگويم كه جذب آندو تيموريان اقدام مثبتي بود.
استقلال در دروازه، سيد مهدي رحمتي و در خط دفاع، خسرو حيدري را داشت اما بازيكن باتجربه‌اي مثل آندو را در وسط زمين نداشت و در طول نيم‌فصل اول از اين ناحيه، بسيار ضربه خورد. در مجموع اينكه بگوييم يك بازيكن را گرفته‌اند و به طور قطع موفق خواهند شد، درست نيست. دقيقا برعكس اين موضوع هم صادق است يعني آن‌ها با از دست دادن يك بازيكن هم آسيب نمي‌بينند چون فوتبال، بازي تيمي است. من در يكي از گفت‌وگوهاي منصوريان قبل از بازي، ديدم كه او گفته تيمم كامل شده. منصوريان با تيم كاملش در نيم‌فصل دوم به مصاف حريفان خواهد رفت و اين موضوع باعث افزايش توقعات از سرمربي جوان اين تيم خواهد شد. اميدوارم غرور اين پيروزي، بازيكنان را نگيرد. استقلال تيم خوبي است كه به مرور زمان بهتر هم شده است، هرچند كه فوتبال، كشتي نيست كه بگوييم حضور يك بازيكن مي‌تواند يك تيم را متحول كند اما به نظر من، آبي‌ها در نيم‌فصل دوم قدرتمند‌تر ظاهر خواهند شد.
يكي از بازيكناني كه از اين تيم جدا شده، بختيار رحماني است. بايد ديد بختيار جدا شده يا به زور او را از تيم جدا كرده‌اند اما به هر ترتيب اگر بازيكن خوبي بود، به طور قطع او را حفظ مي‌كردند. در حال حاضر هواداران، نگران جدايي اين بازيكن هستند اما به نظر من به حرف هواداران نمي‌توان خيلي توجه كرد چون آن‌ها در ابتداي فصل به منصوريان مي‌گفتند فلان بازيكن را بگير؛ درحالي كه ممكن بود اين سرمربي اصلا به او نيازي نداشته باشد. در نهايت بايد بگويم كه منصوريان فعلا كارايي دارد و نبايد به جدايي او فكر كرد بنابراين با اعتماد به اين سرمربي از يك فوتبال خوب لذت مي‌بريم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اندو، چشمی، حیدری، پادوانی و جباروف که بیان درست میشه.

    • بدون نام

      چقدر دلم میخواست تو یه تیم دست میگرفتی ببینم چکار میکنی .از زمین وزمان ایراد میگیری بسه دیگه بابا شورش را درآوردی

    • بهروز

      کسانی که بازی غرورآفرین صنعت نفت با تراکتور را در خانه تراکتور و در برابر بهترین بازیکنان این تیم و در برابر سرمای کشنده تبریز مشاهده کرده اند یقین خواهند کرد نوع چیدمان بازیکنان صنعت و نحوه بازی اونها و بیرون گذاشتن نورمحمدی و بهادر عبدی و عکس العمل های خونسردانه فیروز کریمی و خوردن سه گل به یک شیوه و عدم ترمیم خط دفاعی و.... ..... مگه میشود دروازبان تیم روی دوتا ارسال صورت گرفته در شش قدمی که مربوط به دروازبانه بیرون نیاد و برای دفع توپ ارسالی به هوا بلند نشه و یا برای تقویت خط دفاع بازیکنی مثل نورمحمدی را به بازی نیاری و بازیکنان اینهمه پاسهای اشتباه به هم بدن و .... فیروز کریمی باید همانگونه که زمانی که سرمربی استقلال تهران بود و در تهران از صنعت نفت شکست خورد و بعد از بازی تعدادی از بازیکنان را دور زمین دواند امروز هم باید خودش و هوری و مدیرعامل تیم را دور زمین میدواند . ..........

    • long polis

      لنگی جون برو در موردتیم خودتم نظر بده هوادارنفت نشو!!!...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج