۴۴۷۶۹۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طاهری: پیوستن رفیعی به پرسپولیس قطعی نیست

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:زمانش نیست که الان بخواهیم اسامی را اعلام کنیم اما به موقعش اسامی را می گوییم.

کاپ: علی اکبر طاهری درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اظهار داشت:یک کار تیمی از رده پایین در سطح مدیریت در پرسپولیس انجام شد.کار در پرسپولیس جمعی بود.از آحاد باشگاه تشکر می کنم که از صمیم دل باشگاه را حمایت کردند.از هواداران هم که سرمایه های اصلی باشگاه و کانون هواداران هم تشکر می کنم.

وی درباره جدایی امید عالیشاه و احمد نوراللهی گفت:این دو تا پایان فصل با ما قرارداد دارند.نوراللهی سه فصل دیگر هم تمدید کرده بود و عالیشاه تا پایان فصل قرارداد داشت.وقتی مشمول شده بودند در نیم فصل جدایی صورت گرفت.برانکو اسامی را در آورد و به ما در جلسه هیات مدیره داد.مذاکرات را با بازیکنان دیگر شروع کرده ایم که جذب کنیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سروش رفیعی برای حضور در جمع سرخپوشان اظهار داشت:دیروز پس از بازی در هتل بودیم که رفیعی هم آمد.بحث رفیعی و بازیکنان دیگر هم هست که قطعیت آن را اعلام می کنیم.در حال حاضر پیوستن رفیعی به پرسپولیس قطعی نیست.

وی درباره اینکه آیا محمد انصاری پیشنهاد داشت یا نه گفت:پیشنهاد اولیه در بحث امضاها همخوانی نداشت.ما به انصاری توصیه کردیم که از این بحث دور شود.چون سرمربی هم بر این نظر بود که او تاثیری در کارش نگذارد.الحمدالله بحث انصاری مدیریت شد.هر پیشنهادی برسد فرآیندش را طی می کند.فعلا انصاری می ماند.

طاهری درباره وضعیت دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس اظهار داشت:این دو بازیکن فعلا هستند.یکی از آنها مریض بود.برانکو درباره این دو بازیکن تصمیم می گیرد.ما در زمان نقل و انتقالات زمان بهینه داریم.برانکو لیستش را داده است.زمانش نیست که الان بخواهیم اسامی را اعلام کنیم اما به موقعش اسامی را می گوییم.

وی درباره بحث کسر امتیاز از پرسپولیس گفت:بحث کسر امتیاز به دلیل محکومیت ما در محافل بین المللی است.اگر جرایم در زمان خودش پرداخت نشود بحث کسر امتیاز مطرح می شود.الان بحث کسر امتیاز را نداریم.قبلا داشتیم.احکام می آید و ما فعلا مدیریت می کنیم.با پیگیری بخش حقوقی باشگاه بحث به خوبی مدیریت شده است.

طاهری درباره برنامه پرسپولیس در نیم فصل اظهار داشت:ما فشردگی مسابقات را داریم و باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.تمهیدات لازم را انجام داده ایم تا بازی های خوبی انجام بدهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باوجود شما وترکاشوند دلال که تو همه نقل وانتقالاتی که بودین ضعیف عمل کردین من هیچ امیدی به جذب بازیکن اونم باوجود داشتن قرارداد ندارم درباره اوکراینیها هم بخاطر رفیق عزیزت ترکاشوند عمرا ردشون کنید با چه دلیل ومنطقی باهاشون دوساله بستین؟؟؟بخاطر درصد بیشتر ترکاشوند بیچاره احتیاج داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج