۴۴۵۳۶۳
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

منصوریان: به دایی گفتم به نیمکت ما توهین نکن

سرمربی استقلال می گوید که موافق توهین به علی دایی نیست اما در یک صحنه سرمربی نفت تهران به نیمکت استقلال توهین کرده است.

ورزش سه: علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از شکست برابر نفت تهران در جام حذفی با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:
ارزیابی از بازی؟

به تیم نفت تبریک می گویم. در یک شرایط خیلی سخت که ما یک بر صفر عقب افتادیم و بعد با دو گل جلو افتادیم، روی دو ضربه ایستگاهی که قبلا روی آن خیلی کار کردیم، بازی برده را باختیم.
فحاشی هواداران به دایی؟

خدایی نکرده اگر هوادار چیزی به دایی بگوید باید به هوادار بگوییم فحاشی نکند. من چینی را فرستادم تا فحاشی نشود. فارغ از فوتبال، خانواده ما باهم دوست است. وظیفه ماست که نگذاریم فحاشی شود. من خودم ۲۰ بار دست تکان دادم که فحاشی نشود. دوست ندارم که فحاشی انجام شود. نمی پسسندم این موضوع را که فحاشی شود. شاید برای دایی سو برداشت شود. او یک چیز هم به نیمکت ما گفت که به او گفتم به نیمکت ما توهین نکن. او دوست صمیمی ماست ولی زود از کوره در می رود. او از ما بزرگ تر است. ما با ادبیات فحش و ناسزا مخالفیم. ما هیچگونه شرایطی را ایجاد نمی کنیم که به دروغ بگوییم تا هواداران فحش ندهند. ما باید از او دفاع کنیم چون دوست ماست و سمبلی از فوتبال ماست. وظیفه ما دفاع از اوست. او چیزی را که هواداران به او گفتند را به خود ما برگرداند.
اشتباهات داوری؟

من با خودم عهد کرده ام به داوران احترام بگذاریم داوری درحال پوست اندازی است ولی قرار نیست پوست ما را هم بکنند. ما فیلم پنالتی را دیدیم. این پنالتی جریان بازی را عوض کرد. داوری می تواند فلسفه یک مربی و جریان بازی و هواداران یک تیم را عوض کند. به نظر من پنالتی نبود. از فردوسی پور می خواهم از دو سه کارشناس استفاده کند.در بازی با تراکتورسازی برخی ها گفتند پنالتی ما را نگرفتند. در شب گذشته هم کارشناس 90 با خودش معلوم نبود چگونه است. هند ما را هند نمی دانست ولی برای صبا را هند می دانست. اگر داور امروز اشتباه کرده باشد سرنوشت ما را خراب کرده است. ما 80 دقیقه تلاش کردیم تا شرایط را برگردانیم. شاید جریان داوری به روزی برسد که کار به ویدیو چک بکشد ولی این پنالتی جریان بازی را به ضرر ما کرد. شاید اگر آن پنالتی نبود، در 90 دقیقه بازی را می بردیم. یکی هم در دقیقه 90 بود که روی برزای خطایی شد که من دور بودم و نمی دانم داخل محوطه جریمه برزای سرنگون شد یا نه ولی اگر داخل بود، سرنوشت تیم ما عوض می شد. مگر می شود 3-4 هفته پشت هم علیه یک تیم سوت بزنند؟ امیدوارم درباره برزای داور درست دیده باشد و خطا در داخل محوطه نباشد.
گل های تکراری روی ضربه کرنر؟

امروز می دانستیم که مبعلی چقدر خوب کرنر می زند و در همه نقاطی که توپ پایین می آمد، یار گذاشته بودیم. ما در هفته های اخیر ۳ بار از کرنر گل خورده ایم. ما باید نسبت به این مسئله سخت گیری کنیم. تنها راهی که نفت می توانست به گل برسد، کرنر بود. این ایراد فقط با تمرین حل می شود. وقتی از یک تنگه گل می خورید، یعنی مشکلاتی وجود دارد. روزهای سختی را پشت سر می گذارنیم. روز اولی که آمدم پیش بینی این روزها را نداشتم. من با برنامه آمده بودم و فکر نمی کردم این اتفاقات رخ دهد. از افشارزاده و افتخاری بابت لطفشان در مدیریت استقلال ممنونم. ۱۰ ثانیه سخت را پشت سر گذاشتم وقتی که از جلوی هواداران رد شدم. من در نفت همدلی را ایجاد کردم ولی فارغ از اشتباهات شرح وظایفی به همدلی مورد نظر در استقلال نرسیدیم.
عقب نشینی می کنید؟

ما مستقیم می رویم. چیزی به اسم عقب نشینی در ما وجود ندارد و ما با قدرت به جلو می رویم. فقط در روزهای سخت باید تلاش کرد و به خدا توکل کرد. جز این مسیری نیست و من یاد نگرفتم که از مسیر دیگری عبور کنم. امیدوارم به یاری حق، هواداران ما را ببخشند.
امیدواری به لیگ؟

من خیلی دوست دارم گلی بخوریم که روی کار تاکتیکی باشد. ما با اعتقاد راسخ به راهمان ادامه می دهیم و ان شاءالله از شرایط فعلی خارج می شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عخییییییی.همینجورمستقیم بروافرین کارخوبی میکنی چون باعث شادی مامیشوی.درضمن غصه نخورهندونه بخور

    • بدون نام

      خواهشا بااستعفاتون درحق هواداران مردی کنید شماخییییییبلی زودبودبراتون مربیگیری دراستقلال

    • بدون نام

      اقای منصوریان 120دقیقه تیمت تحته فشار بود هیچ تاکتیکی نداشتی بازیکنی مثل زکی پور و باقری که حتی پاس کاری ساده هم بلد نیستن چرا باید تو تیم استقلال باشن تیم نفت کل بازی برنامه داشت شما چی؟

    • بدون نام

      تو رو خدا منصوریان با احترام اسعفا بده جان بچت

    • هلی

      فکر کنم لبگ خلاص شوده.آقای منصوریان.برای سال بعد حرف میزنی با.......

    • جهانگیر

      دوباره منم منم کرد!!!
      من در نفت همدلی ایجاد کردم!!!
      بابا اگه تو جای قلعه‌نویی بودی که می‌بایست همش کلی داستان از تیم های قبلی که بودی تعریف می کردی!!!
      در ضمن درست میگی اون پنالتی ه بناحق جریان بازی رو عوض کرد و نفت رفت تو دفاع که با همون دفاعی بازی کردن هم چند برابر تیمی که خرابش کردی موقعیت داشت و اگه با اون گل نفت سیر نمی شد و از شکم سیری بازی نمیکرد تیمت چندتا گل میخورد و به تاریخ می‌پیوستی.
      تا بازی ه پدیده تو پیک‌نیک بودی از اون بازی به بعد اگه راست میگی خودت رو نشون بده و اینقدر منم منم نکن! فقط مواظب باش بد نبازی و نتیجه ی تاریخی نگیری!!!
      اگه رحمتی رو نداشتی و مثلا سوشا مکانی تو دروزاه بود خدایی تا حالا تاریخی شده بودی!!! چقدر ازت بدم اومده، تو می خواستی کاری کنی که هوادارا سرشون رو بالا بگیرند!!! چه دروغ بزرگی دروغگو، دروغگو. دروغگو...................

    • بدون نام

      بابا بسه دیگه هر روز یک چیز میگی راست وحیدی بگو کارمن نیست وبرو
      میبری میگی ما از داور دفاع میکنیم
      میبازی می اندازی گردن داور بابا تا احترامتا داریم خودت برو دیگه

    • ابوذر

      داش علی و عشقه خدا کنه بمونه تیم تازه داره معنی واقعی تیکی تاکا رو به دنیا نشون میده

    • علیرضا

      بابا حمایت کنید ازش, زشته با ی باخت استقلالو ول نکنید بزارید بمونه, اینم برنامه سه ساله داده, اون رحمتی رو باید بندازن بیرون والسلام

    • بدون نام

      ۳سال!!!!!!!!
      چه خبره میخواهید مگه تیما نابود کنه
      بابا چقدر بگیم آقا فرهاده که تیما میتونه نجات بده
      حالا دست رو دست بگذارید
      بعدا نگید نگفتیم

    • بدون نام

      ترا خدا برش دارید تا باعث شادی بیشتره پرسپولیسیها نشید
      فکر کنید چرا اونا بیشتر حمایتش میکنند ومیخوان بمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج