۴۴۱۸۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پورقاز: رقبای ما در آسیا همه مدعی هستند

مدافع تیم استقلال خوزستان گفت: تمام تمرکزمان کسب حداکثر نتایج در دو بازی اخیر است تا بتوانیم با شرایط خوبی به تعطیلات برویم.

کاپ: عزت پورقاز درخصوص بازی استقلال خوزستان در تبریز مقابل گسترش اظهار داشت: بعد از باختی که مقابل فولاد داشتیم تمرینات خوبی را برای این بازی انجام دادیم و تیم در شرایط مناسبی قرار دارد. با تمام قدرت به تبریز می رویم چون به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم و امیدوارم دست پر به اهواز برگردیم.
وی افزود: در مورد گسترش هم باید بگویم تیم بسیار خوبی است و فوتبال خوبی بازی می کند. تمام تمرکزمان روی این مسابقه است وبا آنالیز خوبی که از حریف داریم آماده بازی هستیم وان شاء ا... دست پر از زمین خارج شویم.
هافبک استقلال خوزستان درباره اینکه در دو بازی آینده شرایط تیم به نحوی است که بتواند حداکثر امتیازات را به دست بیاورد و برای نیم فصل دوم به عنوان مدعی کسب قهرمانی ظاهر شود، گفت: به هرحال یک مقدار در برخی بازی ها استقلال خوزستان در نیمه اول لیگ بدشانسی آورد و نتایج لازم را به دست نیاوردیم.
وی ادامه داد: با این حال همان طور که گفتید این دو بازی برای ما خیلی مهم است و باید حداکثر امتیازات را به دست بیاریم تا با خیال راحت به تعطیلات برویم و آماده شروع نیم فصل دوم شویم. امیدوارم با کمک خداوند و تلاش بچه ها به این خواسته برسیم.
پورقاز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرایط استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا را بعد از قرعه کشی صورت گرفته چطور می بیند، اظهار داشت: به نظرم با تیم های سختی بازی داریم که همه آنها مدعی هستند. شرایط استقلال خوزستان برای حضور در این رقابت ها باید از حال حاضر بهتر شود.
وی افزود: به نظرم امکانات فعلی تیم در حد قهرمان و حضور در آسیا نیست و باید خیلی بهتر از این شود تا بتوانیم با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شویم. در این مسابقات چون دیگر بحث باشگاهی نیست و بحث ملی در میان است و این یعنی باید ان شاء ا... شرایط و امکانات به نحوی باشد که بتوانیم خودمان را به خوبی مهیای یک حضور خوب در این بازی ها کنیم.
هافبک استقلال با تاکید بر اینکه این تیم می تواند در آسیا در صورت بهتر شدن شرایط به خوبی نتیجه بگیرد، تصریح کرد: شک نکنید استقلال خوزستان پتانسیل حضور قدرتمند در لیگ را دارد. باور کنید تیم خوبی داریم و با این شرایط سخت به خوبی نتیجه گرفته است. این را من نمی گویم و همه به آن اذعان دارند که در این شرایط سخت خوب کار کرده ایم و اگر امکانات بهینه شود هم در لیگ و هم در آسیا حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

پورقاز در پاسخ به این سوال که شنیده می شود از استقلال و حالا پرسپولیس به او پیشنهاد شده است، اظهار داشت: همیشه در آستانه نقل و انتقالات هر روز بازیکنان از یک تیم به تیم دیگر می روند. من در حال حاضر بازیکن استقلال خوزستان هستم و به این مسایل کاری ندارم چون تمام تمرکزم روی موفقیت این تیم در دو بازی آینده است. امیدوارم با عملکرد خوبم در این دو بازی حساس کمک کنم استقلال بتواند بهترین نتایج را به دست بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج