۴۳۶۸۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پاشازاده: قلعه نویی و منصوریان یک نقطه مشترک دارند

پیشکسوت استقلال معتقد است بازی استقلال و تراکتورسازی همیشه به جز مسائل فنی، مسائل حاشیه ای هم داشته. پاشازاده می‌گوید انشاءالله اینبار لااقل در جریان بازی شاهد حاشیه‌های تازه نباشیم.

خبرگزاری مهر: مهدی پاشازده در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور سازی اظهار کرد: بازی بین تیم‌هایی که بالای جدول هستند و مدعی قهرمانی، همیشه حساس است و این نوع بازی‌ها می‌تواند آبستن حوادث پیش بینی نشده هم باشد. اما امیدوارم که در این بازی فقط شاهد کیفیت بالای فنی از سوی دو تیم باشیم.

وی افزود: به لحاظ فوتبالی قبل از بازی نمی‌توان گفت کدام تیم بر دیگری برتری دارد. شرایط بازی به نوعی است که تنها حوادث آن می‌تواند نتیجه را رقم بزند. هر دو تیم ابزاری دارند که با استفاده از آن ابزار قابلیت پیروز شدن در این بازی بزرگ را دارند. پیش بینی روند بازی قبل از شروع مسابقه کاری بسیار سخت و دشوار است.

مدافع پیشین استقلال گفت: هم با امیر قلعه نویی و هم با علیرضا منصوریان در استقلال همبازی بودم و از سال‌های دور هر دو را خوب می‌شناسم و به تفکرات‌شان هم آشنایی دارم. این دو مربی یک ویژگی مشترک دارند و آن هم این است که در چنین بازی‌هایی پا پس نمی کشند و برای پیروز شدن همه تلاش خود را می‌کنند. این ویژگی مشترک می‌تواند عاملی برای زیبا شدن این بازی بزرگ باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده برای مهدی رحمتی بر سر عکس منتشر شده وی گفت: عجیب است که این پرونده الان مطرح می شود. معتقدم که این حاشیه‌ها همانطور که می‌تواند تمرکز استقلال یا رحمتی را بر هم بزند و به ضرر این تیم شود، می‌تواند برعکس هم عمل بکند. یعنی به تیم استقلال و رحمتی انگیزه‌های مضاعفی برای این بازی بدهد.

پاشازاده گفت: البته به نظر من حالت دوم محتمل تر است و استقلالی‌ها با انگیزه‌های بیشتری برای این بازی به میدان می‌روند. حتی این اتفاقات هواداران استقلال را هم برای حمایت از تیم شان تحریک کرده و باعث می‌شود که استقلالی‌ها حمایت بسیار بیشتری از تیم شان بکنند.

وی در خاتمه گفت: بعنوان یک استقلالی دوست دارم استقلال در این بازی برنده بازی باشد و بتواند خودش را به صدر جدول نزدیک تر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج