واکنش مدیرورزشی لایپزیگ به هجمههای هوینس و واتسکه:
دورتموند به یازده بطری نوشیدنی باخت
مدیرورزشی باشگاه لایپزیگ در مواجهه با هجمههایی که مقامات دو باشگاه بزرگ آلمان علیه تیمش مطرح میکنند کاملا خونسرد است.
طرفداری: لایپزیگ که امسال تازه به دسته برتر بوندس لیگا صعود کرده، بعد از گذشت دوازده هفته توانسته بدون هیچ شکستی از بایرن مونیخ نیز پیشی گرفته و صدرنشین باشگاههای آلمان شود، اتفاقی که این تیم شگفتیساز را به سر خط خبرهای ورزشی اروپا آورد و البته به جز تحسین، هجمههایی را نیز به دنبال داشت.
به گزارش abendzeitung.de ، رالف رانگنیک، مدیرورزشی باشگاه آر بی لایپزیگ، در مصاحبه با Welt am Sonntag اذعان کرد:
اخبار حاشیهای زیادی به گوشم میرسد اما هیچ یک از ما علاقهای به دنبال کردن حواشی نداریم و سرمان به کار خودمان است.
اولی هوینس روز گذشته گفته بود لایپزیگ را رقیب جدید بایرن مونیخ میداند. رانگنیک در پاسخ به اینکه راجع به این دیدگاه چه نظری دارد گفت:
خوشحالم و این حرف باعث افتخار ماست.
او اما این خونسردی را در واکنش به اظهارنظر هانس یواخیم واتسکه که گفته بود "در لایپزیگ فوتبال بازی میکنند تا به تولید نوشیدنی برسند" نشان نداد و اذعان کرد:
اگر ما برای تولید نوشیدنی وارد فوتبال شده بودیم، پس بروسیا دورتموند در هفته دوم فصل مقابل یازده بطری نوشیدنی مسابقه را واگذار کرد.
رانگنیک که سابقه هدایت هوفنهایم را هم در کارنامه دارد، راجع به اینکه برخی نتایج تیمش را تصادفی میدانند هم گفت:
فکر نمیکنم این گونه باشد. ما از دوازده بازی نه تا را بردهایم و در این فاصله هیچ گاه پس رفت نکردهایم بلکه خیلی حساب شده و با برنامهریزی جلو میرویم. من هیچ نشانهای دال بر اینکه از این کورس خارج شویم نمیبینم. نکته جالب اینجاست که این روزها تیم ما نه تنها در شهر لایپزیگ بلکه همه جا طرفدارانی پیدا کرده که از موفقیتهایش خوشحال میشوند چرا که میبینند ما ستارههای گرانقیمتی دور هم جمع نکردهایم با این حال بچهها با جان و دل داخل و خارج از زمین زحمت میکشند.
گفتنی است باشگاه آر بی لایپزیگ سال 2009 تأسیس شده و مالک آن کمپانی رد بول است.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر