۴۲۱۰۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چوب در دست سلطانی‌فر

مراسم تکریم محمود گودرزی و معارفه مسعود سلطانی‌فر، وزیر جدید ورزش و جوانان از ساعت ١٥ روز گذشته با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، جمعی از ورزشکاران، اصحاب رسانه و کارمندان وزارت ورزش و جوانان در هتل المپیک برگزار شد.

روزنامه شهروند: مراسم تکریم محمود گودرزی و معارفه مسعود سلطانی‌فر، وزیر جدید ورزش و جوانان از ساعت ١٥ روز گذشته با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، جمعی از ورزشکاران، اصحاب رسانه و کارمندان وزارت ورزش و جوانان در هتل المپیک برگزار شد. نکته قابل توجه مراسم دیروز استفاده از اصطلاح جابه‌جا کردن چوب میان وزیر قدیم و جدید بود که بارها توسط مسئولان بیان شد. جابه‌جا کردن چوب در رقابت‌های دوهای امدادی به‌عنوان یک عمل تیمی انجام می‌شود.
شروع با اظهارات معاون وزیر
در مراسم دیروز بعد از پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مازیار ناظمی که مجری مراسم بود از نصرالله سجادی دعوت کرد تا سخنرانی کوتاهی درباره عملکرد گودرزی داشته باشد. نصرالله سجادی ضمن تمجید از عملکرد سه ساله گودرزی گفت: «از جمله طرح‌هایی که در وزارت ورزش برگزار شد، طرح آمایش سرزمینی بود تا استعدادها شناسایی شوند. همچنین تلاش برای جذب بخش خصوصی یکی از اقدامات خوب وزارت ورزش در ٣‌سال گذشته بود. در طی سال‌های ٩٢ تا ٩٤ در سطح آسیا در مجموع ٢١٨٠ مدال کسب کردیم که قابل مقایسه با قبل نیست. در سطح جهانی در همین مدت ١٣٧١ مدال کسب کردیم. علاوه بر این در ورزش همگانی رشد باورنکردنی داشتیم و حدود ١٠‌درصد رشد داشتیم که در ‌سال ٩٤ به ٢١‌درصد رسید.»
هاشمی: جهانگیری قول حمایت داد
در ادامه این مراسم مناف‌ هاشمی معاونت امور مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از گودرزی ضمن تشکر از و طلب حلالیت از او، عنوان کرد: «گزارشی را در حوزه‌های عمرانی، زیرساخت‌ها و ... تقدیم کردم و در ادامه نیز خدمت سلطانی‌فر خیر مقدم عرض می‌کنم و امیدواریم ایشان بتوانند تحولات خوبی را در زمینه ورزش و جوانان داشته باشند، ایشان در پست‌های قبلی تحولات خوبی را به وجود آوردند و امیدواریم این‌بار در جامعه ورزش نیز این تحول را ایجاد کنند.»‌ هاشمی در ادامه ضمن تشکر از حضور معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: «جهانگیری نیز قول حمایت داد و امیدوارم این دوی ماراتنی که از این پس سکان آن را سلطانی‌فر برعهده گرفته، بتواند دل مردم را شاد کند.»
جهانگیری: بزرگواری کرد که آمد

بعد از‌ هاشمی و در میان تمجیدهای مجری برنامه از عملکرد وزارت ورزش و جوانان در طی سه ‌سال گذشته، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری پشت تریبون رفت و ضمن اعلام حمایت از سلطانی‌فر، اظهار داشت: «سلطانی‌فر در مسئولیت‌های مختلفی که پیش از این داشته، همواره شاهد کارهای بزرگی از او بوده‌ایم و امیدوارم در مسئولیت جدید هم موفق باشد. می‌توانست اصرار کند که تا پایان دولت در سمت قبلی خود باقی بماند اما زمانی که رئیس‌جمهوری از او خواست که به وزارت ورزش برود، با بزرگواری و صداقت این مسأله را قبول کرد و همه ما در این راه کمک خواهیم کرد تا از مشکلات پیش رو عبور کنیم.»

جهانگیری هم در ادامه تغییر وزیر ورزش را مانند دو و میدانی امدادی دانست و تأکید کرد: «دولت به این مجموعه به‌عنوان مجموعه مهم نگاه می‌کند. گودرزی آنچه در توانش بود را انجام داد، اما این کار مانند دوی امدادی است که باید با سرعتبیشتری پیش برود. دولت هم به این سرعت بیشتر به سلطانی‌فر کمک خواهد کرد.»

معاون رئیس‌جمهوری در ادامه درباره تفکیک وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: «باید ببینیم با توجه به مطالبات بخش جوانان در کشور سازمان جوانان می‌تواند پاسخگو باشد یا خیر. ما با گودرزی خیلی بررسی کردیم که یک بار دیگر سازمان جوانان را از وزارت ورزش مستقل کنیم اما به‌هرحال به جمع‌بندی نرسیدیم. در شورای جوانان هم بحث‌‌های زیادی شد. فکر می‌کنم سلطانی‌فر باید این موضوع را به‌طور جدی در دستور کار قرار بدهند. ما با جامعه جوانی روبه‌رو هستیم که سهم عمده کشور را تشکیل داده‌اند و باید از تشکیلات مناسب برخوردار باشیم.»

جهانگیری در پایان افزود: «ورزش هم جایی است که تاثیرگذارترین نقش را در جامعه ایفا می‌کند. ورزش آن بخشی است که می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد. امروز ورزشکاران ما مورد توجه مردم هستند و می‌توانند با اقداماتی که انجام می‌دهند، جامعه را به سمت نشاط و امید حرکت دهند و به‌عنوان سفیران اعتماد به نفس در جامعه حضور پیدا کنند.»
گودرزی: حلالم کنید
پس از صحبت‌های جهانگیری، محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان با تشویق حاضران پشت تریبون رفت و از همه حلالیت طلبید. گودرزی در این مراسم گفت: «از فدراسیون‌ها تشکر می‌کنم که در خط مقدم زحمت می‌کشند، از مدیران کل استان‌ها که زحمت واقعی بر دوش آنهاست و همین‌طور دولت محترم. برای سلطانی‌فر هم آرزوی موفقیت دارم. این موضوع مانند دوی امدادی است و ما چوب را به سلطانی فر سپردیم. به مدیران و معاونان توصیه کردم تا تلاش کنند کشوری موفق داشته باشیم. مرا حلال کنید امیدوارم در عرصه‌های دیگر دولت خدمتگزار باشیم.»
ملامت کشیم و خوش باشیم
در پایان این مراسم گودرزی لوح‌های تقدیر جداگانه‌ای را از ریاست‌جمهوری، اسحاق جهانگیری و کارمندان وزارت ورزش و جوانان دریافت کرد تا سکان هدایت وزارت رسما به سلطانی‌فر واگذار شود. سلطانی‌فر پس از معارفه رسمی خودش درباره برنامه‌هایش صحبت کرد و گفت: «شهادت می‌دهم گودرزی با دغدغه، مسائل این وزارتخانه را پیگیری کرده است. برنامه‌هایم را بارها گفته‌ام و خلاصه اصول مدیریتی را می‌گویم؛ اولین اصل که سیاست مهم تعامل گسترده با همه دستگاه‌هایی است که با جوانان درگیر هستند. نکته دوم نظارت دایمی به امور وزارتخانه و استان‌هاست. من مدیر میدانی هستم و دایم بر کارها نظارت دارم. این نظارت دایمی باعث افزایش بهره‌وری می‌شود. ٥٠‌درصد کار مدیر نظارت است.» سلطانی‌فر در ادامه درباره مبارزه با فساد گفت: «محور بعدی، مبارزه با فساد در ورزش است؛ نمی‌گویم فساد در ورزش بیشتر از سایر حوزه‌هاست، اما باید آن را از ناپاکی‌ها بزداییم. موضوع بعدی مدیریت منابع مالی است؛ ما پروژه‌های نیمه کاری زیادی داریم؛ حدود ٦٨ ورزشگاه ٥ تا ١٥‌هزار نفره داریم که ٣‌هزار‌میلیارد نیاز داریم.»
او در پایان با خواندن غزلی از حافظ، صحبت‌هایش را به پایان برد: «منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن/ منم که دیده نیالوده‌ام به بد دیدن/ وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم/ که در طریقت ما کافریست رنجیدن».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج