آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۳۹۳۷۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برکناری یحیی و یک آمار نگران کننده!

باز هم هفته هفتم لیگ برتر قربانی گرفت و این بار قرعه فال به نام یحیی گل محمدی خورد.

وبسایت نود: باز هم هفته هفتم لیگ برتر قربانی گرفت و این بار قرعه فال به نام یحیی گل محمدی خورد. پیش از این در دوره های اخیر ،این هفته از لیگ بیشترین قربانی را گرفته بود و مربیانی نظیر دایی ، کرانچار ، تارتار و کربکندی در هفته هفتم لیگ شغل خود را از دست داده بودند.اما با برکناری گل محمدی آمار نگران کننده ای برای فوتبال ایران رقم خورد.سرمربی سابق ذوب آهن تنها مربی ای بود که از ابتدای لیگ چهاردهم هدایت تیم خود را بر عهده داشت با این اوصاف همه تیمها در این ۲ فصل و ۷ هفته حداقل یک تغییر روی نیمکت مربیگری داشتند که این مورد از نظر ثبات نیمکت مربیان به هیچ وجه قابل قبول نمی باشد.لازم است که اشاره شود بعد از یحیی تنها فراز کمالوند و برانکو ایوانکوویچ از اواسط لیگ چهاردهم در تیم خود مشغول به کار هستند و با توجه به موقعیت متزلزل فعلی کمالوند باید میانگین عمر حضور یک مربی در یک تیم را حدود یک فصل قلمداد کرد که قطعا این زمان کوتاه به ساختار باشگاهی ما لطمه وارد میکند.

در همین فوتبال ما مثالهای متعددی می توان ذکر کرد که باشگاه از اطمینان به یک مربی و حضور طویل مدت آن روی نیمکت چه میزان نفع کرده است.آخرین مورد عبدالله ویسی که پس از سه فصل حضور در استقلال خوزستان به قهرمانی رسید یا در سالهای دورتر امیر قلعه نویی در سومین سال حضور خود در استقلال موفق شد قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد.حال باید دید که نیمکت مربیان تا انتهای فصل چه میزان دستخوش تغییر می شود و یا به ثبات دلخواه دست پیدا می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج