۳۸۸۳۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

درخواست گواردیولا از هواداران منچستر سیتی

سرمربی منچستر سیتی از هواداران این تیم خواسته دست از هو کردن یوفا بردارند و برای دیدن بازی های آن ها در لیگ قهرمانان به ورزشگاه بیایند.

وبسایت نود: پپ گواردیولا پس از پیروزی ۴-۰ تیمش مقابل مونشن گلادباخ در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان ضمن تمجید از شاگردانش از هواداران منچستر سیتی خواست در بازی های آینده ورزشگاه اتحاد را پر کنند.

هواداران منچستر سیتی در سال های اخیر هنگام پخش سرود لیگ قهرمانان در اعتراض به یوفا شروع به هو کردن این سرود می کنند. هواداران منچستر سیتی از جریمه ۴۹ میلیون پوندی این باشگاه به خاطر تخطی از قوانین بازی جوانمردانه مالی، اجازه به هواداران تیم رقیب برای حضور در ورزشگاه در حالی که قرار بوده بازی پشت درهای بسته برگزار شود و همچنین بیشتر بودن مبلغ جریمه مالی من سیتی به خاطر بی انضباطی هواداران از باشگاه هایی که هواداران شان توهین نژاد پرستانه کردند از یوفا شاکی هستند.

گواردیولا پس از بازی به نقل از وبسایت گل به خبرنگاران گفت:

زمانی که آن اتفاقات رخ داد من اینجا نبودم اما هواداران باید گذشته را فراموش کنند. تنها کاری که ما می توانیم بکنیم این است که خوب بازی کنیم تا هواداران پس از بازی بگویند از تماشای بازی تیم لذت بردند. امشب ورزشگاه کاملا پر نبود پس باید در بازی های بعد بهتر کار کنیم تا هوادارانی که در خانه نشستند با خودشان بگویند "بازی بعدی را حتما باید به ورزشگاه بروم." هواداران باید بدانند که ما برای آن ها بازی می کنیم. به آن ها برای شکست دادن بهترین تیم های دنیا نیاز داریم.

باید از بازی در این رقابت ها احساس افتخار کنیم. سه یا چهار هفته دیگر بهترین فوتبالیست تاریخ به همراه سوارز و نیمار و دیگر بازیکنان بارسلونا به اینجا می آیند و باید از بازی مقابل آن ها لذت ببریم. مردم این حرف های مرا می شوند پس مطمئنم این کار را خواهند کرد.

آگوئرو بازیکن خاصی است. او توانایی خاصی در محوطه جریمه دارد. من می خواستم او را قانع کنم که استعدادش در محوطه جریمه ذاتی است. او باید بداند که همه بازیکنان تیم می خواهند به او کمک کنند.

ما خیلی خوب بازی کردیم پس از همه بازیکنان که مرا و هواداران را خوشحال کردند تشکر می کنم. امیدوار بازی به بازی بهتر شویم. مونشن گلادباخ را خیلی خوب می شناسم. هیچ وقت مقابل مربی آن ها پیروز نشده بودم. آن ها همیشه مشکلات زیادی برای من درست کردند. امشب به جز ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه نخست واقعا خوب کار کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج