۳۸۱۲۹۲
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

پروین: کی‌روش باید نیمکتش را مدیریت کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی قطر با بازیکنان چندملیتی خود ترس را به جان بچه‌های تیم ملی ایران انداخته بود.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران در اولین مسابقه از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل تیم ملی قطر به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت. همین پیروزی با توجه به روند مسابقات و اتفاقات حاشیه‌‌ای که در دقایق پایانی رخ داد حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت.

کارشناسان و مربیان زیادی در مورد نقاط ضعف و قوت تیم ملی اظهارنظرهایی را مطرح کردند. علی پروین از جمله کسانی بود که در روز مسابقه با قطر به ورزشگاه رفت و این مسابقه حساس را از نزدیک تماشا کرد. در همین زمینه گفت‌وگویی با سرمربی اسبق تیم ملی انجام دادیم که در زیر آن را می‌خوانید:

به عنوان یکی از حاضرین در ورزشگاه آزادی بازی تیم ملی مقابل قطر چگونه بود؟

سوای مسائل فنی که می‌توان در موردش صحبت‌هایی را انجام داد، باید بگویم که همیشه انجام مسابقه اول شرایط خاص خودش را دارد. بازی‌های اول بسیار سنگین هستند و من این تجربه را در سال‌هایی که به عنوان سرمربی تیم ملی روی نیمکت تیم ملی بودم را تجربه کردم.

پس به همین دلیل بود که تیم ملی نتوانست عملکرد خوبی از خود داشته باشد؟

بله، یکی از دلایلش همین بود و دوباره تأکید می‌کنم بازی اول همیشه سخت و سنگین است. بچه‌ها در دیدار با قطر خودشان نبودند و نکته‌ای که نباید از آن غافل شویم این است که قطر یک تیم چند ملیتی بود. بازیکنان آنها از کشورهای اروپایی،‌آمریکای جنوبی و آفریقایی تشکیل شده بودند. همین چند ملیتی بودن قطر ترس به جان آنها انداخت. بچه‌ها وحشت داشتند، چون با تیمی بازی می‌کردند که از ملیت‌های مختلف آمده بودند.

اما در روزی که بد بودیم قطر را شکست دادیم.

بله، خدا را شکر. چقدر خوب شد که ما ۳ امتیاز اول را گرفتیم. همین ۳ امتیاز شرایط روحی روانی بازیکنان ما را بالا می‌برد.

بازی بعدی باید به مصاف چین برویم. چقدر شناخت از تیم ملی چین دارید؟

من بازی اول چین مقابل کره جنوبی را دیدم. آنها تیم دونده‌ای دارند. در زمین کره سه گل خورده بودند اما با سرعتی که داشتند دو گل را جبران کردند و حتی می‌توانستند در سئول بازنده نباشند. چین تیم دونده‌ای است اما تیمی نیست که بخواهیم بگوییم کی‌روش و بچه‌هایش نمی‌توانند آن را شکست دهند. به نظر من بچه‌های ما اگر خودشان باشند چین را در خانه‌اش می‌توانند شکست دهند. بازیکنان باید بدانند که بازی سختی در پیش دارند و با دوندگی بیشتر می‌توانند پیروز میدان باشند.

قبول دارید که حمایت از تیم ملی همه‌جانبه صورت می‌گیرد و انتظارات از تیم ملی بالا رفته است؟

بله، قبل از دیدار با قطر حمایت‌های خوبی از سوی دولتمردان صورت گرفت و حتی آقای جهانگیری بر سر تمرین تیم ملی آمد. در کنار این مسائل نیز حسین هدایتی ورود پیدا کرده و هزینه‌ می‌کند که باید از آنها قدردانی شود. همین حالا که تیم ملی به چین رفته با پرواز چارتری سفر انجام شده که با کمک و هزینه هدایتی است و او هزینه تیم را می‌دهد. امیدوارم چهره‌های زیادی مانند او در ورزش کشور حضور داشته باشند و فوتبال را حمایت کنند.

ورزشگاه آزادی در دیدار با قطر با حضور هواداران از جمله پرسپولیسی‌ها پُر شد. نظرتان در مورد حمایت پرسپولیسی‌ها از تیم کی‌روش چیست؟

هم پرسپولیسی‌ها و هم استقلالی‌ها پنج‌شنبه با قدرت به ورزشگاه آمدند و خیلی خوب تیم ملی کشورمان را حمایت کردند. من خودم ساعت ۱۹ وقتی می‌خواستم به ورزشگاه آزادی بروم ازدحام در خیابان‌های اطراف به قدری زیاد بود که ترافیک شدیدی را می‌دیدم. باید از همه آنها تشکر کرد. به خدا قسم اگر ورزشگاهی داشته باشیم که ۱۵۰ هزار نفر گنجایش داشته باشد و این علاقمندان به فوتبالی که من می‌بینم آن را پر خواهند کرد. خدا خیرشان بدهد که یار دوازدهم تیم ملی هستند.

یک اتفاق بد در آخر بازی افتاد و آن هم پرخاشگری نیمکت تیم ملی ما بود که به داخل زمین کشیده شد.

به نظر من کی‌روش باید مدیریت بیشتری روی نیمکت تیم ملی داشته باشد.این خوب نیست که داور وقتی یک اشتباهی می‌کند همه از سوی نیمکت به سمتش هجوم ببرند. کی‌روش این توانایی را دارد که به نیمکت تیم ملی آرامش بیشتری بدهد تادستیارانش و آنهایی که روی نیمکت نشسته‌اند با یک اشتباه به داخل زمین نروند. من که آخر بازی را ندیدم چه شد اما صدای عادل فردوسی‌پور را شنیدم که می‌گفت هر کسی به داخل زمین رفته و زد و خورد می‌کند. امیدوارم چنین صحنه‌هایی تکرار نشود تا مبادا تیم ملی ایران را از میزبانی محروم کنند. این هوادارانی که من در ورزشگاه دیدم تشنه موفقیت تیم ملی کشورشان هستند. پس نباید با چند اشتباه بچه‌گانه بهانه به دست مخالفان بدهیم تا خدای نکرده ما را از میزبانی محروم کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مرتضی عباسی

      باسلام خدمت خوانندگان بخصوص جواد خان نکونام و کارلوس خان، جناب علی پروین شما هم برو نیمکت پسرت توی اداره بازرگانی مدیریت کن و انباریکه پسرت توش نقش داشت رو درست کن.

    • بدون نام

      یکی باید خود کیروشو مدیریت کنه،مث بچه ها دنبال جار و جنجاله

    • بدون نام

      حرکات کی روش خجالت آور بود. تو کل بازی دوتا موقعیت گل داشتیم

    • بدون نام

      کیسه ها پاچه خاری کی روش رو نکنن. تیم ملی با کی روش به هیچ جا نمیرسه

    • بدون نام

      کی روش فقط دنبال پولشه. اون حرکاتم همش فیلمشه

    • بدون نام

      پروین جان شما وقتی بودی چه مدیریتی داشتی که حالا ازکیروش توقع داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج