۳۸۰۷۹۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

تصمیم عجیب سرمربی پرتغالی تیم‌ملی

۵ بازیکن ملی‌پوش دور از شرایط بازی!

هر چند تیم‌ملی با پیروزی برابر قطر نشان داد که در روز بد هم می‌تواند پیروز شود با این حال نفراتی که سرمربی این تیم برای ترکیب اصلی خود انتخاب کرد، حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده است.

ورزش سه: تیم‌ملی ایران از زمانی که کارلوس کی‌روش سرمربی آن شده نتایج بسیار خوبی در سطح آسیا کسب کرده است اما بازی شب گذشته ایران برابر قطر و ترکیب تیم‌ملی سوال های زیادی را در ذهن هواداران فوتبال به وجود آورد.

هرچند در لیگ ایران بازیکنان آماده ای حضور دارند که هر کدام می توانند در ترکیب ثابت تیم‌ملی قرار بگیرند، کارلوس کی‌روش ترجیح داد از نفراتی در ترکیب خود استفاده کند دور از شرایط بازی بودند.

رامین رضائیان و احسان حاج‌صفی دو بازیکنی هستند که اصلا در شرایط بازی نبودند و کی‌روش ترجیح داد از آنها در پست دفاع چپ و راست تیم‌ملی استفاده کند که این انتخابی بحث برانگیز بود. همچنین آندرانیک تیموریان و مهدی طارمی هم با وجود اینکه برای تیم هایشان در لیگ بازی کرده اند با این حال از کوران بازی ها به دور هستند و اینکه کی‌روش ترجیح داد از آنها در ترکیب اولیه خود استفاده کند، نتیجه منفی از عملکرد این تیم داشت.

در بین بازیکنان لژیونر تیم‌ملی اشکان دژاگه هم هنوز وضعیت مشخصی ندارد و نکته عجیب این بود که کی‌روش از او بازی گرفت و اتفاقا یکی از پرانتقادترین نمایش های خود در سال های اخیر را ارائه داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • فرید

      به تو هم میگن کارشناس مگه میشه بازی به این حساسی بازیکن نااماده بزارن توترکیب... به کوری چشم حسودان 5 پرسپولیسی بازیکردن...

    • maryam

      واااا دژاگه کجاش آماده نبود....خوب بود که!!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج