۳۶۸۰۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم امید دوباره فراموش شد

بازی‌های المپیک از چند روز پیش در کشور برزیل آغاز شده و تیم‌های فوتبال ژاپن، کره جنوبی و عراق به‌عنوان نمایندگان آسیا در مسابقه‌های زیر ۲۳ سال حضور دارند.

ایران ورزشی: بازی‌های المپیک از چند روز پیش در کشور برزیل آغاز شده و تیم‌های فوتبال ژاپن، کره جنوبی و عراق به‌عنوان نمایندگان آسیا در مسابقه‌های زیر ۲۳ سال حضور دارند. حتی تیم ملی عراق توانست با تساوی بدون گل تیم ملی میزبان را متوقف کند و استعداد فوتبال خود را به رخ بکشد. تیم امید ایران همانند چهار دهه گذشته در این رقابت‌ها حضور ندارد و بازیکنان جوان فعلی فوتبال ایران حسرت حضور در المپیک را به دل خواهند داشت.

پس از اینکه تیم امید ایران حدود ۷ ماه پیش در کشور قطر مقابل ژاپن شکست خورد و به المپیک راه پیدا نکرد، داستان این تیم هم تمام شد و دیگر اثری از این تیم باقی نماند. این عملکرد تکراری فدراسیون فوتبال ایران در چهار دهه گذشته پس از حذف تیم ملی امید در انتخابی المپیک بوده است. یعنی تا شروع مسابقه‌های بعدی تیم امید بدون سرمربی باقی مانده و در هر دور هم عملکرد ضعیف‌تری را نسبت به گذشته کسب کرده است، در حالی که همواره بازیکنان مستعدی در ترکیب تیم ملی امید وجود داشته‌اند اما بی‌برنامگی‌ها و نداشتن نگاه بلندمدت اصلی‌ترین عامل حذف تیم ملی بوده است.

در حال حاضر هم با وجود شروع مسابقه‌های لیگ برتر، تیم امید بدون سرمربی است و عملا هیچ گروهی عملکرد بازیکنان زیر ۲۱ سال را زیر نظر ندارد. این در حالی است که تیم امید تا دو سال دیگر باید در مسابقه‌های زیر ۲۱ سال آسیا شرکت کند و همین بازیکنان باید خودشان را برای مسابقه‌های انتخابی المپیک توکیو آماده کنند.

به نظر می‌رسد باید به این روند سنتی پایان داد و همانند کشورهای نه چندان مطرح مثل قطر و امارات که سرمایه‌گذاری زیادی را برای فوتبال خود انجام می‌دهند به سراغ برنامه‌ریزی رفت و برای یک بار هم شده گام بلند و موثری را برای حضور در المپیک برداشت، هرچند که المپیک بهانه است و بازیکنانی که در این مسابقه‌های پراهمیت حضور پیدا می‌کنند تجربه گرانبهایی را کسب می‌کنند و می‌توانند بهتر و موثرتر گام به تیم ملی بزرگسالان بگذارند و برای ساختن آینده‌ای بهتر و کسب افتخارات به این تیم کمک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج