۳۶۳۶۴۰
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

بررسی علت اخراج یحیی

درحالی که دومین هفته‌ی مسابقات لیگ را پشت سر می‌گذاریم، خبر اخراج یحیی گل‌محمدی از ذوب‌آهن بزرگ‌ترین شوک خبری قبل از شروع مسابقات در هفته‌ی سوم است.

آی اسپورت: عجیب‌ترین اتفاق لیگ شانزدهم خیلی زود رقم خورد و مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن تصمیم گرفتند یحیی گل‌محمدی را از نیمکت تیمشان کنار بگذارند. گل‌محمدی با مسئولان ذوب‌آهن در گذشته هم اختلافات زیادی داشت و فقط با حمایت آذری موفق شده‌بود در باشگاه ذوب‌آهن ادامه حیات دهد. در لیگ شانزدهم نیز اختلافات یحیی با تصمیم‌گیرندگان تیمش حل نشد اما به هر حال در آستانه‌ی شروع مسابقات به عنوان آخرین سرمربی، قرارداد خود را تمدید کرد. حالا که دو هفته از مسابقات می‌گذرد خبر می‌رسد که او از ذوب‌آهن برکنار شده. دلیل این اخراج ناگهانی را می‌توان در مصاحبه روز گذشته یحیی جست و جو کرد. مصاحبه‌ای که اختلافات را به اوج رساند و حالا زمینه‌ساز اخراج موقت یحیی از ذوب‌آهن هم شده‌است. مصاحبه انتقادی یحیی را مرور می‌کنیم:

**ما دو قهرمانی در یک ماه اخیر به دست آوردیم اما دریغ از یک ریال پاداش و حتی ما را جریمه کردند.بچه‌ها هم هیچ اعتراضی در مورد مشکلات مالی نداشتند. بابت سال گذشته 7 بازی ما را جریمه کردند و یک چک برای تاریخ 16 مرداد داده اند که این جریمه‌ها را نیز در آن لحاظ کرده‌اند. حتی در مورد دادن پاداش‌ها هم صحبت روشنی با ما نداشتند و نمی‌دانیم وضعیت این پاداش ها چه می شود. از لحاظ پرداخت قسط جدید قرادادهای فصل جدید هم از همه باشگاه ها عقب هستیم ولی هیچ کدام از بازیکنان و کادر فنی در مورد این مسائل حرفی نزدند. این اولین باری است که من در این خصوص حرف می‌زنم.

* بازی در این زمین عذاب آور است و در این دو سال خیلی اذیت شدیم.حتی کیفیت ورزشگاه ثامن مشهد از استادیوم ما به مراتب بهتر بود و باید بگویم که فولادشهر بدترین زمین لیگ برتر است.

* قرار بود 4 بازی را ببینم اما فقط به عنوان یک توریست به برزیل رفتم.طبق صحبتی که با حجی رابط باشگاه در برزیل شده بود قرار شد 4 بازی را ببینم که فقط یک بازی را از نزدیک دیدم و سطح این مسابقه هم در حد لیگ دسته اول ایران بود.من از تلویزیون چند بازی را دیدم و دو بازیکن را هم انتخاب کردم اما باشگاه گفت که امکان جذب این دو بازیکن فراهم نیست.

* اینکه آذری بازیکنان را تهدید می کند برایم جای تعجب دارد و این در حالی است که بچه ها هیچ صحبتی در مورد مشکلات مالی انجام ندادند.حتی بعضی از بچه ها پول کرایه آژانس هم ندارند و با مشکلات مالی زیادی مواجه هستند.تنها کسی که در این مدت در بین بازیکنان و مربیان پیش قراردادش را دریافت کرده من هستم و آن هم به دلیل شرایط قراردادم است.

* در شروع فصل با بازیکنی که قرارداد نداشت بدون اجازه من قراردادش را تمدید کردند یا با بازیکنی که قراداد داشت بدون اجازه من به او رضایت نامه دادند و همین مسائل در ابتدای نقل و انتقالات، مشکلاتی را ایجاد کرد.من به باشگاه 20 روز قبل از اینکه علی قربانی با استقلال قراداد امضا کند، اسم این بازیکن را دادم ولی تعلل زیادی در جذب او صورت گرفت.حتی اراده ای هم برای جذب پریرا وجود نداشت و این در حالی است که مدیر برنامه‌های او آقای حجی است که به عنوان رابط برای سفر به برزیل به من معرفی شده بود.شاید منتظر بودند تا من از برزیل بازیکن بگیرم و به همین دلیل شیمبا را جذب نکردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آذری بسیار بی شخصینه

    • بدون نام

      در خبر ها گفتند یکی از مربیها در نایت کلابهای برزیل مشاهده شده و ....

    • بدون نام

      آذرى بسياركينه اى است وظرفيت حقيقت رو نداره

    • بی نام

      تمامی اعضای پرسنل باشگاه ذوب آهن به سرکردگی آذری همه بی شخصیت هستند ؟به استثنا آقای سیمکانی ،که واقعا آقاست وآن هم به خاطرراین است که ایشان شیرازی هستند........

    • مجید

      هرچندازطرفدارای تیم ذوب آهن نیستم اما اقایحیی رو ارادت خاصی بهش دارم ایشون حق داره از مشکلات مالی تیم حرف بزنه وقتی صبر آدم لبریزبشه مجبوره تو رسانه حرف دلشوبیان کنه.پس جناب آقای آذری شماهم انصاف داشته باشید و به احترام گل روی اقایحیی یه کم به فکرتیم باشید نه به فکر جیب.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج