بعد از تاخیر زیاد سرانجام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، اسپانسر جدید خود را شناخت و پروژههای تبلیغات محیطی فوتبال را به شرکت فناپ سپرد.
آی اسپورت: بعد از تاخیر زیاد سرانجام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، اسپانسر جدید خود را شناخت و پروژههای تبلیغات محیطی فوتبال را به شرکت فناپ سپرد. با رسمی شدن این موضع باید گفت مبلغ قرارداد تبلیغات محیطی برای دوفصل آینده به ترتیب برای سال اول ۵۰۰ میلیارد ریال و برای سال دوم ۶۵۰ میلیارد ریال است یعنی در مجموع ۱۱۵ میلیارد تومان. این درحالی است که سازمان لیگ در قرارداد قبلی خود برای تبلیغات محیطی قراردادی با ارزش ۲ سالهی ۱۶۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی امضا کردهبود. البته باید گفت که بسیاری از این مبلغ هنگفت، با بدقولی کانون ایران نوین به حساب سازمان لیگ واریز نشد و مشخص هم نشد سرانجام این بدقولیها به کجا کشیده شد.
این کاهش 45 میلیاردی در حالی است که مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ سابق، در حین عقد قرارداد قبلی در 2 سال قبل پیشبینی جالبی از افزایش هنگفت مبلغ قرارداد بعدی داشت. تاج عتقاد داشت بعد از 2 سال این مبلغ به 400 میلیارد تومان خواهدرسید! ولی حالا بعد از گذشت 2 سال با اتمام قرارداد قبلی نه تنها شرکتهای تبلیغاتی راغب به حضور در مزایده سازمان لیگ نبودند، بلکه در پایان با کاهشی 45 میلیاردی قرارداد جدید با شرکت فناپ بسته شد!
تاج بعد از قرارداد ۱۶۰ میلیاردی با کانون ایران نوین گفتهبود: «شرکتی که در این مزایده برنده شده بود نامهای از صدا و سیما و همچنین شهرداری داشت که اکثر تبلیغات را برعهده دارد. پس از اینکه این مورد را بررسی کردیم نمونه دوم یعنی قیمت را ارزیابی کردیم که شرکت کانون ایران زمین با پیشنهاد مبلغ ۱۶۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برنده این مزایده شد. ما پیش از این قراردادمان ۱۶۰ میلیارد بود. اگر دو سال دیگر مبلغ این قرارداد ۴۰۰ میلیارد امضا بشود نباید تعجب کرد زیرا این مسائل وجود دارد! همانطور که نباید ما به گذشته ایراد بگیریم با این شرایط فوتبال ما پیشرفت خواهد کرد و آینده خوبی در انتظار این رشته خواهد بود. دیگر نیازی به پولهای متفرقه نیست و بخش عمدهای از تبلیغات را این موضوع پوشش خواهد داد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
نظر کاربران
بآبآعجب پولهایئ! راستئ ائن پولها کجامیرود؟سیر؟؟؟ نمی شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟