۳۵۷۷۰۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تمجید کلوپ از خرید جدید تیمش

سرمربی لیورپول می‌گوید وینالدام هلندی هوش بالایی دارد و می‌تواند در لیورپول بیشتر پیشرفت کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، جورجینو وینالدوم با جدایی از نیوکاسل که این فصل را باید در لیگ دسته اول انگلیس سپری کند، راهی لیورپول شد تا به عناون خرید جدید این تیم لقب بگیرد.

یورگن کلوپ بعد از خرید این بازیکن هلندی گفت: مدت ها بود وینالدوم را زیر نظر داشتم. او زمانی که در آیندهون بازی می‌کرد، کاپیتان این تیم بود و توانست قهرمان لیگ هلند شود. کاپیتانی تیم آیندهون آن هم در سن کم، اتفاق ساده‌ای نیست که وینالدوم به آن دست یافت.

وینالدوم هلندی فصل گذشته طی ۳۸ بازی در لیگ برتر توانست، ۱۱ گل برای نیوکاسل به ثمر برساند ولی تیم او در نهایت نتوانست در لیگ برتر باقی بماند و یکی از سه تیم سقوط‌کننده به دسته پایین‌تر لقب گرفت. همین باعث شد تا این بازیکن ۲۵ ساله به جدایی از کلاغ‌ها فکر کند و راهی تیم بزرگ‌تری شود.

کلوپ در ادامه گفت: وینالدوم بازیکن کاملی است و هوش فوتبالی بالایی دارد. کار کردن با چنین بازیکنانی خیلی لذت‌بخش است و من مطمئنم او در لیورپول بهتر هم خواهد شد. او بازیکن مهمی برای ما خواهد بود؛ هرچند فکر می‌کنم ابتدا باید در تیم جا بیفتد. از جوانی او را می‌شناختم و وقتی که در نیوکاسل درخشید تعجبی نکردم. او بازیکن باانعطافی است و می‌تواند در پست‌های مختلف به میدان برود. دوست ندارم تیمم ۳۵ بازیکن داشته باشد بلکه دوست دارم بازیکنان آماده‌ای در ترکیب تیمم داشته باشم. وینالدوم به خوبی می‌داند باید برای حضور در ترکیب ثابت لیورپول تلاش کند.

جورجینو وینالدوم با قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون پوند از نیوکاسل راهی لیورپول شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج