۳۰۳۸۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخشان: باید با اعتصاب‌کنندگان برخورد کنند

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر یک بار با بازیکنان خاطی برخورد کنند، دیگر بازیکنان هم درس عبرت می‌گیرند.

خبرگزاری میزان: حمید درخشان در خصوص شکست سپاهان و توقف ذوب‌آهن در دومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: دیگر تیم‌ها پس از شکست در بازی اول به آنالیز تیم‌های حریف می‌پردازند. این نکته بسیار مهم است. تیم‌های ایرانی اگر درست فکر کنند و ارزیابی خوبی انجام دهند، دیگر غافلگیر نخواهند شد.

وی با اشاره به وضعیت کنونی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تیم شرایط خوبی دارد اما اشکالاتی هم هست که باعث می‌شود نتواند نتیجه را حفظ کند. مشکلات را خود مربیان می‌دانند و باید رفعش کنند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اعتصاب بازیکنان و حواشی روزهای اخیر این تیم تصریح کرد: همیشه حاشیه در پرسپولیس وجود داشته است. باید برخوردی منطقی داشت تا بتوان حواشی را کنترل کرد. اگر یک بار با بازیکنان خاطی برخورد کنند، دیگر بازیکنان هم درس عبرت می‌گیرند. ما قانون را کم اجرا می‌کنیم. مگر روبرتو مانچینی در زمان هدایت منچستر سیتی، کارلوس توز را کنار نگذاشت؟

درخشان در خصوص انتقاد از او مبنی بر این‌که خودش در زمان هدایت پرسپولیس با بازیکنانی مانند پیام صادقیان برخورد نکرد، گفت: ما در آن زمان ۸ مصدوم داشتیم. اگر ۲، ۳ بازیکن را هم بیرون می‌گذاشتم، من و شما باید در زمین بازی می‌کردیم! این حرف‌ها احساسی است.

وی افزود: دست ما بسته بود ولی اگر می‌خواهید انضباط در تیم حاکم باشد، باید تصمیمات قاطع گرفت و مماشات نکرد. به قول معروف «مرگ یک بار، شیون هم یک بار» باز هم می‌گویم که در زمان من، تیم مصدومان زیادی داشت اما در حال حاضر همه چیز برای سرمربی تیم مهیا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج