۲۸۴۷۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

در انتظار موضع کفاشیان برای دفاع از فوتبال

نشست هیأت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۸ بهمن‌ماه در قطر برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: نشست هیأت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا ۸ بهمن همزمان با برگزاری رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو در قطر برگزار می‌شود.

قرار است در این جلسه، اعضای هیأت رئیسه درباره حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از گزینه نهایی خود در انتخابات فیفا که ۷ اسفند برگزار می‌شود، بررسی‌های لازم را انجام داده و پس از جمع‌بندی در این خصوص به تصمیم‌گیری بپردازد.

شیخ سلمان رئیس بحرینی AFC برای انتخابات فیفا کاندیدا شده و به احتمال زیاد کنفدراسیون فوتبال آسیا در این انتخابات از وی حمایت خواهد کرد.

همچنین برگزاری این جلسه از آن جهت حائز اهمیت است که فدراسیون فوتبال عربستان و باشگا‌ه‌های این کشور به بهانه برخی اتفاقات، ایران را کشوری نا امن قلمداد کرده و اعلام کرده‌اند به هیچ وجه حاضر نیستند برای دیدار با باشگاه‌ها ایرانی و تیم ملی ایران در خاک کشورمان به میدان بروند.

در هر صورت این موضوع نیز به طور حتم در دستور جلسه نشست پیش‌روی هیأت رئیسه کنفدراسیون آسیا در قطر خواهد بود و با توجه به اینکه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان نیز نایب رئیس این کنفدراسیون به شمار می‌رود و عضو هیأت رئیسه نیز محسوب می‌شود، باید در انتظار ماند و دید کفاشیان در این جلسه که حالا برگزاری آن حساس‌تر از هر زمان دیگری است، چه موضعی را در پیش خواهد گرفت.

مسابقات انتخابی المپیک با حضور تیم امید ایران از ۲۲ دی ماه به میزبانی دوحه قطر برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج