۲۷۲۶۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازگشت زودهنگام ملی پوشان استقلال

سه بازیکن استقلال در حالی همراه با کاروان تیم امید راهی ترکیه شدند که تا آخرین لحظه مجوز حضور آنها در این اردو صادر نشده بود.

ورزش سه: سه بازیکن استقلال در حالی همراه با کاروان تیم امید راهی ترکیه شدند که تا آخرین لحظه مجوز حضور آنها در این اردو صادر نشده بود.

روزبه چشمی ، محسن کریمی و فرشید اسماعیلی سه بازیکن استقلال بودند که با قرار گرفتن در لیست مسافران ترکیه صبح امروز راهی آنتالیا شدند تا در آخرین اردوی برون مرزی تیم ملی تا قبل از انتخابی المپیک حاضر باشند. اما این بازیکنان برای همراهی کاروان ایران تا آخرین لحظه با تردیدهایی روبرو بودند چون باشگاه استقلال هم مثل نفت نمی خواست اجازه سفر به آنها بدهد ولی با رایزنی ها و مذاکرات تلفنی که میان نماینده های تیم امید و مربیان استقلال صورت گرفت پرویز مظلومی تنها به یک شرط اجازه حضور آنها در اردوی امید را داد آن هم این که هر سه بازیکن هجدهم آذرماه به تهران بازگشته و از نوزدهم در تمرینات تیمی استقلال حاضر شوند تا قبل از سفر به تبریز برای مصاف دشوار با تراکتورسازی یکی ، دو جلسه با هم تیمی های خود تمرین کنند که گویا این درخواست مورد موافقت کادر فنی تیم امید و حبیب کاشانی قرار گرفت.

طبق برنامه قرار است کاروان تیم ملی امید روز بیستم آذرماه به اردوی آماده سازی خود در آنتالیا ترکیه پایان داده و به ایران بازگردد که مظلومی با این شرایط نمی خواست اجازه حضور ملی پوشان استقلال در ترکیه را صادر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج