۲۵۶۸۹۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اتهام وزارت ورزش به مظلومی

بعد از هفته‌ها گمانه‌زنی بالاخره روز گذشته حراست وزارت ورزش و جوانان پرونده پول گمشده در انتقال‌ هافبک برزیلی استقلال را مختومه اعلام کرد، اگرچه همچنان شبهه‌هایی وجود دارد.

روزنامه شهروند: بعد از هفته‌ها گمانه‌زنی بالاخره روز گذشته حراست وزارت ورزش و جوانان پرونده پول گمشده در انتقال‌ هافبک برزیلی استقلال را مختومه اعلام کرد، اگرچه همچنان شبهه‌هایی وجود دارد.

پولی گم نشده بود!

ابهام اصلی در پرونده ریوالدو باربوسا،‌‌ هافبک برزیلی سابق استقلال، ٤٠‌هزار دلاری بود که به ادعای این بازیکن از ٨٠‌هزار دلار قراردادش، به او پرداخت نشده بود. در اطلاعیه‌ای که روز گذشته از سوی حراست وزارت ورزش در ٥بند صادر شد، با رد این موضوع آمده است: «آقای ریوالدو با دریافت مبلغ ٨٠هزار دلار به صورت نقد از سوی حامی باشگاه استقلال و امضای رسید در محل امور مالی باشگاه و درنهایت با توافق و رضایت، فسخ قرارداد را امضا کرده است. بنابراین طرح مسائل بعدی فاقد وجاهت قانونی بوده و قابلیت پیگیری ندارد.»

مظلومی چه کاره است؟

جالب است بدانید در اطلاعیه‌ها و مصاحبه‌هایی که دیروز از سوی افراد و ارگان‌های مختلف درباره این پرونده منتشر شد،‌ نقش‌های مختلفی برای یک فرد عنوان شده است. از امیر مظلومی، برادرزاده سرمربی استقلال که مظنون اصلی در ماجرای پول گمشده ریوالدو بود، در اطلاعیه وزارت ورزش به‌عنوان مدیر برنامه ایرانی این بازیکن یاد شده و به خاطر این‌که او از سوی فدراسیون فوتبال به‌عنوان ایجنت رسمی شناخته نمی‌شود، شبهاتی درباره نحوه حضورش وجود دارد. بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به این ماجرا نظر دیگری دارد: «مدیر برنامه‌‌های ریوالدو یک ایجنت رسمی به نام ویندر است و این بازیکن مدیر برنامه ایرانی نداشته است. امیر مظلومی نقش مترجم را ایفا می‌کرد‍ و اصلا این فرد مورد تأیید ما نیست!» جالب این‌که امیر مظلومی نیز در دفاعیه خود نقشش در این انتقال را معتمد باشگاه و معرف این بازیکن عنوان کرده است.

رد پای سرمربی استقلال

وزارت ورزش در بخشی از اطلاعیه خود آورده است: همکاری آقای امیر مظلومی به‌عنوان مدیر برنامه ایرانی آقای ریوالدو به دلیل نداشتن مجوزهای قانونی از فدراسیون فوتبال و مراجع مربوطه و نحوه گزینش باشگاه استقلال در روند این قرارداد، دارای ابهاماتی است و توسط مراجع صلاحیت‌دار درحال رسیدگی است.» وقتی به قول خود مظلومی یک معرف دارای مجوز قانونی نیست،‌ پس سوال اینجاست او از کجا در باشگاه استقلال آفتابی شده است؟ قطعا پرویز مظلومی که رابطه نزدیکی هم با برادرزاده‌اش دارد،‌ در این اتفاق نقش داشته اما باشگاه استقلال این موضوع را رد می‌کند. البته امیر مظلومی نظر دیگری ارایه داده است: «شاید بهتر بود خود باشگاه تعریف درستی از حضور من به‌عنوان شخص معتمد باشگاه با معرفی‌نامه کتبی به مراجع ذیصلاح ارسال می‌کرد.»

جلوگیری از ورود بازیکنان بی‌کیفیت

دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش همچنین از دستور گودرزی به معاونت قهرمانی برای پیش‌بینی سازوکاری قانونی جهت جلوگیری از ورود بی‌رویه بازیکنان بی‌کیفیت خارجی به ورزش کشور خبر داده است. باید دید تکلیف این پرونده چه خواهد شد، هرچند که بعید به نظر می‌رسد مشکل جدیدی برای استقلال و پرویز مظلومی ایجاد شود، زیرا احتمالا هرچه سریع‌تر موضوع را تمام می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • امید

      اما استقلالی ها در مصاحبه های قبلی شان با شک و تردید صحبت میکردن !. طوری که آدم فکر میکرد یک جائی این پول هاپولی شده !!!راستی حتی اگه 80 هزار دلار رو بازیکن گرفته باشه حقش بوده یا نه ؟ اگه نبوده چه جوری طرح مسائل بعدی فاقد وجاهت قانونی بوده و قابلیت پیگیری ندارد؟!!!به نظرم همه چیز ماس مالی شد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج