۲۳۲۵۳۳
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

قلعه‌نویی از ملوان جدا شد

امیر قلعه‌نویی از سرمربیگری تیم فوتبال ملوان بندر انزلی کنار رفت.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه نویی که در دو هفته اول لیگ برتر هدایت ملوان را برعهده داشت بامداد امروز از سمت خود کناره گیری کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که هیات مدیره باشگاه ملوان یک روز قبل از بازی با استقلال در هفته دوم لیگ برتر حمایت قاطع خود را از قلعه نویی اعلام کرده بود!

قلعه نویی که با ملوان قرارداد امضا کرده بود حاضر به ثبت قراردادش در هیات فوتبال گیلان تا رفع مشکلات مالی باشگاه نشده بود.

ملوان با قلعه نویی یک برد مقابل ذوب آهن و یک شکست مقابل استقلال در دو هفته اول لیگ کسب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      تاپول چرب نباشه وبهترین بازیکنان رونگیره به جایی نمیره....سیروسرکه و...میخواد تابراتون ترشی بندازه ...هیچگاه بازیکن شازنبوده

    • علی

      چه اومدنی بود و چه رفتنی بود !!!! فقط فکر پوله

    • بدون نام

      این آقا نه بلده یه تیم رو از پایه بسازه نه بلده استعداد کشف کنه. ایشون رو باید فقط یه تعداد بازیکن ستاره و درجه یک و یه پول قلمبه بدن دستش ایشون فقط تیم رو تو تمرین بدوونه و اون ستاره ها رو به دلخواه خودش و نسبت رفاقت و سلیقه شخصی بچینه تو زمین و بازی و رو براش ببرن!!!

    • سهند

      واقعا جای تاسف است وقتی حرف میزند میگوید من بچه پایین شهرم. نه هنر بازیکن سازی دارد ونه میتواند در مقابل مشکلات ایستادگی کند. اصلا چهره ورزشی هم ندارد. البته علی دایی هم مربیگری ملوان را قبول نکرد چون پول و امکانات کم است نتیجه اخلاقی اینکه این مربیان فقط به فکر جیب و منافع شخصی خود هستند و دین ی که به ورزش و فوتبال دارند را بجا نمی اورند و اگه حالا هم کسی هستند فقط از خیر سر فوتبال بی در و پیکر کشور هستند و الا حالا هیچ کدام هیچی نبودند. زبان اینها را دادکان میداند و میگوید حتی تو فوتبال دسته سه افغانستان این ها را به عنوان مربی و بازیکن قبول نمیکنند . چون نبوغ و علمی ندارند.اینجا اومدند پولهای میلیاردی به جیب میزنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج