آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۲۶۱۳۱
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

عکس‌های دردسرساز پرسپولیسی‌ها

عکس هایی که بازیکنان پرسپولیس در اردوی ترکیه گرفته اند و رسانه ای شده می تواند برایشان دردسر درست کند.

عصرایران: عکس هایی که بازیکنان پرسپولیس در اردوی ترکیه گرفته اند و رسانه ای شده می تواند برایشان دردسر درست کند. پرسپولیس نزدیک به ۱۰ روز قبل به اردوی تدارکاتی در ترکیه رفت تا برای شروع لیگ به آمادگی کامل برسد.به طور معمول بیشترین دلیل مربیان برای ترتیب دادن چنین اردوهایی ، خارج کردن بازیکنان از فضای ایران و جلوگیری از احتمال بروز حاشیه هاست.سرمربی پرسپولیس هم حتما بدون نظر به این مساله نبوده که اصرار به برگزاری اردوی ترکیه برای بازیکنان شده است. اما اتفاقات رخ داده در این اردو در کنار رشد استفاده از شبکه های اجتماعی بین بازیکنان سبب شده که شاید حاشیه های اردوی ترکیه برای پرسپولیس دردسرساز تر از اردوی داخلی باشد.

عکس‌های دردسرساز پرسپولیسی‌ها

اولین مشکلی که برای قرمزها می توانست به یک دردسر تبدیل شود ، انتشار عکسی از اردوی این تیم در تشکر از تیم مذاکرات هسته ای بود. همین طور که در عکس می بینید بازیکنان پرسپولیس که دور میزناهار هستند و از وزیر امورخارجه برای به نتیجه رساندن مذاکرات تشکر کرده اند. این عکس شاید حاشیه ای نداشته باشد اما انتشار این عکس در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان سبب شد انتقاداتی از بازیکنان مطرح شود. آنها که در اردوی بلند مدت شرکت کرده بودند شاید بهتر بود که در زمان انتشار عکس کمی دقت می کردند و عکسی از ناهار خوردن روی صفحه شخصی شان نمی گذاشتند. این عکس دردسرهایی نه چندان سنگین برای پرسپولیس درست کرد . هرچند کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این مورد عکس العملی نداشت اما شنیده می شود که تذکری شفاهی به سرپرست تیم داده شده است.

دومین مشکل مربوط به خالکوبی برخی بازیکنان قرمزپوش است. در روزهایی که هنوز یک ماه از انتشار قانون جدید لیگ برتر در مورد خالکوبی نمی گذرد انتشار عکس هایی ازبازیکنان پرسپولیس روی شبکه های اجتماعی و حتی سایت باشگاه سبب شد تماس هایی با اردوی این تیم برقرار شود. فدراسیون فوتبال به تازگی موفق شده نظر فیفا را برای ممنوعیت خالکوبی در لیگ برتر جلب کند و به نظر می رسد که امسال سخت گیری بیشتری در این مورد داشته باشد. انتشار عکس های بازیکنان پرسپولیس در صفحات شخصی و سایت این باشگاه اما خبر می دهد که قرمزها خیلی قانون جدید را جدی نگرفته اند. در این مورد اما به نظر می رسد که کمیته اخلاق فدراسیون از برخی رسانه ها جامانده باشد. رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چند روز قبل در گفت و گو با کاپ در مورد انتشار این عکس ها گفته که :« فعلا به این مساله کاری نداریم تا آینده» اما پس از رد و بدل شدن دیالوگ عکس های بازیکنان دیده شده و دوباره به مسوولان قرمزپوش تذکر داده اند.

عکس‌های دردسرساز پرسپولیسی‌ها

این در شرایطی است که قرمزها برای مثال در اردوی ترکیه قرار بوده از حاشیه های احتمالی در تهران دور باشند. شاید ادامه این روند سرمربی پرسپولیس را مجبور کند که محدودیت هایی برای استفاده بازیکنان از شبکه های اجتماعی قائل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از روزیکه تو غسالخانه بهشت زهرا روی بدن یکی از فوت شدگان خالکوبی دیدم بشدت بدم اومده

    • shahab

      بابا ما فوتبال نخوایم کی و باید ببینیم؟

    • احسان

      لنگی ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم فرزند یک لنگی هستی نمیدونی بدون

    • بدون نام

      از کجا فهمیدید دارن ناهار میخورن؟؟؟

      پاسخ ها

      • رضا

        دیگه برادر چه فرقی میکنه؟؟
        اینا به سفر رفته بودند روزه براشون واجب نبوده..

      • بدون نام

        از اونجا که در پنجره مقابل مشخصه هوا روشنه و روز است.

    • استقلالی

      شاید این بندگان خدا دارن شام میخورن
      درسته با هر عکسی یک تهمت بزنیم

    • بدون نام

      انقدر این فوتبالی هارو بزرگ کردین که این هم جوابش فوتبال نمیخوایم ...............................

    • بدون نام

      پر مصرفهای بی مصرف برای اینها عبارت بهتری است

    • امین

      یک مشت بیسواد بیفرهنگ که جز ادعا وحاشیه چیزی ندارند وجای بسی تاسف هست که چرا اخبار اینها اصلا رسانه ای میشود
      حیف حتی یک ریال برای اینها هزینه کردن .کسی که عکس حیوانات را روی دستش خالکوبی میکنه چه مسافر باشه وچه نباشه مقید به دین نیست چه برسه به روزه

    • مرگ بر فوتبال

      شايد دوس نداشتن بگيرن

    • ايراني

      پول مردم را دارن خرج مي كنند كه يك فوتبال خوب ارائه بدهند من از حقم نمي گذرم از كسي كه بيهوده اين پولها را به حراج مي دهد وخدا هم نمي گذرد ؟ اين خال كوبي چيه من طرف دار پيروزي بودم از امروز به خاطر اين بازي كنان كه شئونات اسلامي واخلاقي را اعايت نمي كنند واز پيروزي هم ديگه بدم مي ايد .متاسفم با اين خال كوبيها كه چه ميخواهيد چه چيزي را اثبات كنيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • احمد

      تیم فقط تیم ملی والیبال دیگر هیچ

    • بدون نام

      منم اگه ب خاطر بازی های خوب و هیجان انگیزمممممممممممممممممممم!!! اگه میلیاردی میگرفتم بهتر از این نمیشدم

    • با انصاف

      دوستان عزیز بهتره بدونید که تیم پرسیپولیس درسته که 10 روز در کشور ترکیه بودن. ولی در همون کشور چندین بار به شهرهای مختلف سفر کردن و تو هیچ شهری به اندازه 10 روز اقامت دائم نداشتن. اولا اینکه محل اردوشون در شهری در فاصله 70 کیلومتری از شهر آنکارا بوده که در طول اردو چندین بار به آنکارا سفر کردن. دوما یکی از بازیهای تدارکاتیشون هم در شهری غیر از محل اقامتشون بوده و یک سفر هم به اونجا داشتن.
      پس روزه به هیچ وجه بهشون واجب نبوده. و مسافر محسوب میشدن و اگر هم روزه میگرفتن، چون مسافر بودن، روزه اشون باطل می بود اصلا.
      لطفا با آبروی یک مسلمان بازی نکنید که به گفته پیامبر(ص) حرمت آبروی مسلمان از کعبه هم بالاتر هستش.

    • بدون نام

      بنده خداها . سفر زیارتی نرفتن که! رفتن یه حالی و حولی با پول من و امثال من بکنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

    • بینام

      از راست به چپ نگاه کنید نفر سوم اسمش را نمیدونم من فوتبالی نیستم ولی وقتی کتف رو به شما باشه کف دست معلوم نمیشه و پشت دست باید معلوم باشه مگر اینکه دستش را از آرنج چرخونده باشه که در اون حالت هم هرجوری بچرخونه شصت رو به کمر قرار میگیره نه رو به شکم جریان چی میتونه باشه؟ عکس به نظر ساختگی میاد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج