۱۶۶۰۲۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رونالدو بهترین گلزن سال ۲۰۱۴

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید با زدن ۶۱ گل به عنوان بهترین گلزن جهان در سال ۲۰۱۴ انتخاب شد. بعد از او لیونل مسی با ۵۸ گل در فهرست برترین گلزنان سال گذشته ایستاد.

خبرگزاری ایسنا: کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۴ هم نمایش بسیار خوبی داشت. او توانست در این سال ۶۱ گل به ثمر برساند و برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین گلزن سال در جهان انتخاب شود.

بعد از این بازیکن پرتغالی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی آبی-اناری ها با زدن ۵۸ گل در جایگاه دوم قرار گرفت. جاناتان سوریانو بازیکن سالزبورگ با زدن ۵۵ گل در جایگاه سوم ایستاد. آساموا ژیان از العین امارات هم با زدن ۴۳ گل چهارمین گلزن برتر جهان در سال ۲۰۱۴ است.

اما کریستیانو رونالدو در رقابت های لیگا ۳۸گل، در لیگ قهرمانان اروپا ۱۳ گل، در جام حذفی اسپانیا ۳ گل، در سوپر جام اروپا دو گل و با تیم ملی پرتغال ۵ گل به ثمر رساند تا مجموع گل های او در سال ۲۰۱۴ به عدد ۶۱ برسد.

لیونل مسی در رقابت های لیگا ۳۵ گل، در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ گل، در جام حذفی اسپانیا ۵ گل و با تیم ملی فوتبال آرژانتین ۸ گل به ثمر رساند تا مجموع گل های او در سال ۲۰۱۴ به عدد ۵۸ برسد.

جاناتان سوریانو ستاره سالزبورگ در لیگ اتریش ۳۸ گل، در لیگ قهرمانان اروپا ۲ گل، در لیگ اروپا ۹ گل و در جام حذفی اتریش ۶ گل به ثمر رساند تا مجموع گل های او به عدد ۵۵ رسد.

ستاره غنایی العین امارات در لیگ خلیج فارس ۲۲ گل، در لیگ قهرمانان آسیا ۱۲ گل، در جام حذفی امارات ۳ گل و با تیم ملی فوتبال غنا هم ۶گل به ثمر رساند تا مجموع گل های او در سال ۲۰۱۴ به عدد ۴۳ رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افسوس...اگر علی دایی هنوز پا به توپ بود حالا حالاها کسی به گرد پاش هم نمیرسید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج