۱۵۳۳۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

داستان اختلاف پرسپوليس و ماهيني

پرسپوليسي‌ها همچنان مدعي‌اند که از حسين ماهيني بابت مبلغي که اين فصل به او داده اند، طلبکارند. اين در حالي است که حسين ماهيني معتقد است اين فصل هيچ پولي دريافت نکرده که بخواهد آن را به باشگاه برگرداند.

ورزش سه: داستان این اختلاف بر سر ۴۰۰ میلیون تومان ناقابل است. ماهینی از ابتدای فصل تاکنون مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان دریافتی داشته است. این در حالی است که مبلغ زیادی را نیز بابت فصل گذشته طلبکار است. حال از نگاه ماهینی این ۴۰۰ میلیون تومان پولی است که باشگاه بابت طلب فصل گذشته اش به او پرداخت کرده و با توجه به طلبی که از لیگ قبل دارد، این پرداختی ها بابت اختلافات فصل گذشته اش است. از این رو لزومی ندارد این ۴۰۰ میلیون تومان را به باشگاه برگرداند چرا که همچنان به رغم دریافت این مبلغ و احتساب آن به پای مطالبات فصل گذشته اش هنوز از باشگاه طلبکار است. اما باشگاه پرسپولیس پایش را در یک کفش کرده که این ۴۰۰ میلیون تومان پولی است که بابت این فصل به او داده شده و جزو مطالبات فصل گذشته ماهینی نیست. آنها در اسنادشان هم اشاره دارند که این پول برای مطالبات و قرارداد او در لیگ چهاردهم است و مطالبات او در فصل گذشته (لیگ سیزدهم) قرار بود به او پرداخت شود که نشده و باید برود در صف بقیه طلبکاران.

نگاهی به این اختلاف نشان می‌ دهد که کل ماجرا بر سر ۴۰۰ میلیون تومان است. اگر باشگاه پرسپولیس بر طبق اسنادی که دارد ثابت کند که این مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان را برای قرارداد این فصل به ماهینی داده بازیکن فعلی ملوان محکوم خواهد شد و باید عین این پول را به سرخپوشان برگرداند. در غیر اینصورت پرسپولیس نمی‌ تواند پولی از ماهینی بگیرد. حال به نظر شما اثبات این ادله از سوی سرخپوشان با توجه به اینکه تمام مدارک در اختیار آنهاست، کار سختی است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج