۱۴۳۷۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عسگری: فروزان دقیقه ۱۰ باید اخراج می‌شد

رئیس دپارتمان داوری گفت: خطای دروازه بان استقلال در دقیقه۱۰ بازی با ملوان واضح بود و داور باید او را اخراج می کرد.

خبرگزاری فارس: حسین عسگری که پشت خط برنامه نود حاضر شده بود در خصوص استفاده داوران از اسپری و اینکه چرا در برخی صحنه ها مواد این اسپری ها دیر از بین می‌رود، اظهار داشت: استفاده از اسپری ها روش خاصی دارد. باید به مقدار کمی روی زمین زده شود که اگر این موضوع رعایت شود مواد اسپری پس از چند دقیقه پاک خواهند شد.

وی در مورد اینکه آیا داوران از هدست استفاده خواهند کرد یادآور شد: هفته گذشته در دیدار تیم های فولاد و نفت فغانی از این هدست ها استفاده کرد. قرار است شرکتی اسپانسر این مسئله شود و پس از برطرف شدن برخی مشکلات این مسئله را اجرایی خواهیم کرد.

رئیس دپارتمان داوری در مورد قضاوت داور در دیدار تیم های استقلال و ملوان تصریح کرد: به هر حال برخی اتفاقات در بازی ها طبیعی است اما خطای واضحی که دیده نشد برخورد محسن فروزان با بازیکن ملوان بود که داور باید دروازه بان استقلال را اخراج و پنالتی اعلام می کرد.

عسگری در مورد حضور اصفهانیان در کلاس های آموزشی خاطرنشان کرد: حضور داوران ما در این کلاس ها موثر است اما بهتر است که به زبان انگلیسی مسلط باشند. مشکل ما این است که داوران ما از لحاظ تسلط بر زبان انگلیسی با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

وی در مورد اینکه چه زمانی پول های داوران لیگ دسته یک، دو و سه پرداخت خواهد شد گفت: این مسئله دست ما نیست. قول داده اند که هر وقت مطالبات فدراسیون که از فیفا می خواهند پرداخت شود پول این داوران هم پرداخت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج