آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۲۹۹۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دفتر اسپانسر سابق پرسپولیس پلمپ شد

به گفته نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با پلمپ شدن شرکت SIS نگرانی حامیان مالی پرسپولیس بر طرف شد.

خبرآنلاین: به گفته نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با پلمپ شدن شرکت SIS نگرانی حامیان مالی پرسپولیس بر طرف شد.

امیر رضا خادم معاون حقوقی و امور استانهای وزیر ورزش اعلام کرد : از مدتی قبل بحث حضور این شرکت و حواشی آن برای حامیان مالی پرسپولیس مطرح بود که با پیگیری حقوقی این وزارتخانه و دستگاههای نظارتی و اجرایی دفتر شرکت SIS پلمپ شد و از این پس اجازه هیچگونه فعالیتی ندارد

به گفته نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با پلمپ شدن این شرکت نگرانی حامیان مالی پرسپولیس که تاکنون ده میلیارد تومان برای این تیم هزینه کرده اند بر طرف شده است.

خادم هم چنین با اشاره به مشکلات گسترده ای که طی پنج ماه گذشته در خصوص حل بحران های شدید مالی ، بدهکاریهای زیاد و شرایط خاصی که هر روز به شکلی توسط افراد مختلف بر پرسپولیس و هواداران آن تحمیل شد گفت : از تمام کارشناسان و صاحب نظران دعوت می کنم چنانچه پیشنهادی دارند برای ادامه روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به من ارائه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج