۱۲۹۷۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رجب‌زاده: می‌توانیم پرسپولیس را ببریم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: شک نکنید کار آسانی در تهران نداریم اما اگر در زدن ضربات آخر دقت داشته باشیم می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم.

خبرگزاری ایسنا: مهدی رجب‌زاده اظهار کرد: می‌توانیم پرسپولیس را در تهران شکست دهیم هر چند کار آسانی در پیش نداریم چرا که پرسپولیس هم مانند ذوب‌آهن از دو بازی قبل خود تنها یک امتیاز گرفته است و به دنبال پیروزی در این دیدار است تا هواداران خود را راضی کند.

وی افزود: در بازی روز جمعه تراکتورسازی بسته بازی کرد. با این همه خوب بازی کردیم و فقط در زدن ضربات آخر بی دقتی کردیم. در بازی با پرسپولیس باید دقت کنیم و از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم تا پیروز میدان باشیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی خود گفت: به دلیل مصدومیت هفته اول مسابقات را از دست دادم اما با تلاش پزشکان هم اکنون به آمادگی نسبتا خوبی رسیده‌ام و با صلاحدید کادر فنی می‌توانم برابر پرسپولیس بازی کنم.

رجب‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا نتایج بد فصل گذشته در ۲ بازی اخیر ذوب‌آهن تاثیر داشته است، تصریح کرد: به هر حال بی‌تاثیر نبوده و طبیعی است که هنوز در ذهن بازیکنان ناکامی‌های دو فصل قبل باقی مانده باشد و کمی با استرس بازی کنند اما یک برد شیرین تمام این بار روانی را از بین می‌برد و ذوب اهن را از این شرایط خارج می‌کند.

وی افزود: معمولا تمام تیم‌ها در برابر استقلال و پرسپولیس سعی می‌کنند بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. ذوب‌آهن نیز که خود یک تیم بزرگ است در برابر این تیم تهرانی بازی زیبایی را به نمایش خواهد گذاشت. فکر می‌کنم چون بازی روز جمعه است و پرسپولیس هم نیاز به برد دارد تماشاچیان زیادی به ورزشگاه آزادی بیایند.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص سقوط هواپیما ایران ۱۴۰ گفت: واقعا از این حادثه متاثر شدیم. تیم ما نیز ۳ بار با همین هواپیما سفر کرده بود و ممکن بود این اتفاق برای ما هم بیفتد. به هر حال همه چیز دست خداوند است و امیدوارم خدای متعال به خانواده‌های این عزیزان از دست رفته، صبر دهد.

رجب‌زاده خاطرنشان‌ کرد: امیدوارم هواداران فهیم ذوب‌آهن امسال بیش از هر سال دیگر به تیم کمک کنند و به ورزشگاه بیایند. ذوب آهن منتظر یک جرقه است تا از پایین جدول به بالای جدول لیگ صعود کند. پس هواداران باید حمایت بیش از پیش خود را از ما دریغ نکنند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج