۱۱۴۳۲۲۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

خداحافظی با جام؛ سناریوی مهدی قایدی

بازی با فولاد در دیدار پایانی جام حذفی احتمالا آخرین بازی مهدی قایدی برای استقلال خواهد بود؛ بازیکنی که این فصل هم در ترکیب استقلال درخشان ظاهر شد.

ورزش سه: قرارداد مهدی قایدی با استقلال پایان نیافته اما به نظر می آید بعد از سال ها بازی برای این تیم به دنبال حضور در یک تیم خارجی است و در این مسیر باشگاه استقلال با او همسو است و از سویی فرهاد مجیدی هم به او رضایت داده است که اردوی تیم آبی را ترک کند. مهدی قایدی در پاسخ به این سوال که سرنوشت فصل بعد او چه خواهد بود تکرار کرد با باشگاه استقلال قرارداد دارد و باشگاه است که برای آینده او تصمیم می گیرد. این جابجایی البته به سود باشگاه هم هست چرا که از فروش مهدی قایدی به یکی از تیم های متمول عربی به سود قابل توجهی دست خواهد یافت و می تواند برخی از مشکلات مالی را برطرف کند.

مهدی قایدی خیلی دوست دارد خداحافظی او با تیم آبی با جام همراه باشد. به واقع این سناریویی است که او برای بازی با فولاد نوشته و اگر موفق شود گل برتری استقلال را برای این بازی به ثمر برساند نورعلی نور خواهد شد. باشوی فوتبال ایران که با تکنیک خاص و منحصر به فردش بارها و بارها برای استقلال ارایه گر بازی های درخشانی بوده شاید نتواند به بهانه این جدایی در ترکیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان بیاید؛ از اینرو همه توان خود را بکار می گیرد تا در بازی پایانی جام حذفی بهترین مهره تیم آبی باشد و وداع با شکوهی با استقلال داشته باشد. تیمی که او را در فوتبال ایران چهره کرد و به تیم ملی رساند.

در فصل منتهی به صعود تیم ملی به جام جهانی حضور مهدی قایدی در یک تیم خارجی می تواند به وی در مسیری که برای پیشرفت خود ترسیم کرده کمک کند و البته خیلی ها به او توصیه کرده اند به یک تیم اروپایی برود و خبرهای رسیده حکایت از این دیدار این اتفاق چندان دور از ذهن نیست به این خاطر که از تیم های اروپایی هم پیشنهاد دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نويسنده لنگي جو نده قايدي قرارداد داره

    • بدون نام

      نويسنده لنگي جو نده قايدي قرارداد داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج