۱۰۷۲۱۳۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

گل‌محمدی: لیگ برتر مسخره شده

سرمربی پرسپولیس با انتقاد شدید از سازمان لیگ، اعلام کرد که بابت لغو دیدار این تیم با ذوب آهن، به دنبال شفاف سازی است.

ورزش سه: کاروان پرسپولیس پس از شکست در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و عدم دستیابی به مقام قهرمانی، شب گذشته وارد تهران شد. یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در بدو ورود، با مصاحبه ای به انتقاد از سازمان لیگ پرداخت.

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که او در مورد فشردگی دیدارهای تیمش با سازمان لیگ نامه نگاری کرده ولی آنها پاسخی به او نداده اند. او گفت: ما برای سازمان لیگ نامه ای ارسال کرده ایم ولی هنوز هیچ جوابی به نامه ما نداده اند. یکی بیاید دلیل لغو بازی با ذوب آهن را توضیح دهد. خیلی انگار این مسئله باب شده است!

گل محمدی در ادامه صحبت هایش طعنه ای هم به لغو دیدارهای استقلال و فولاد در فصل گذشته زد. او معتقد است که لغو دیدارها مطابق میل باشگاه ها، باعث می شود لیگ برتر به مسخره بازی تبدیل شود!

گل محمدی به نوعی با یادآوری لغو دیدار استقلال با پارس جنوبی و فولاد در برابر نساجی در سال گذشته، گفت: سال گذشته این اتفاق برای تیمی رخ داد و اعلام کردند ما کرونایی زیاد داریم و نرفتند که بازی کنند و بازیشان را عقب انداختند. امسال نیز این اتفاق برای ذوب آهن رخ داد. این یک جور مسخره بازی در لیگ ماست.

اما سرمربی پرسپولیس در بخش پایانی صحبت هایش، دست به یک افشاگری بزرگ زد. گل محمدی گفت که بعضی از تیم ها با وجود اطلاع از ابتلای بازیکنانشان به کرونا، آنها را در ترکیب تیم قرار داده و بازی کرده اند.

سرمربی پرسپولیس گفت: من شنیده ام که بعضی از باشگاهها می دانند که بازیکن کرونایی دارند ولی او را به زمین بازی می فرستند. من حتی خبر دارم که سرمربی یکی از تیم ها به کرونا مبتلا شده بود ولی به رختکن و جلسه فنی تیم و حتی به کنار زمین رفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا سلیقه ای پیامها رو ثبت میکنید؟

    • آبی آسمونی

      لنگ مسخره شده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج