۱۰۶۱۱۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

وقتی نوراللهی بالرین می‌شود

بازی تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت یک بازی جذاب و البته با صحنه‌های عجیب بود؛ بی شک یکی از آن صحنه‌ها لحظه‌ای بود که احمد نوراللهی مثل یک رقصنده باله دور خودش چرخید.

ورزش سه: بازی تیم های پرسپولیس و صنعت نفت یک بازی جذاب و البته با صحنه های عجیب بود؛ بی شک یکی از آن صحنه ها لحظه ای بود که احمد نوراللهی مثل یک رقصنده باله دور خودش چرخید.

پرسپولیس روز گذشته اولین پیروزی اش در لیگ بیستم را به دست آورد. این تیم که در اولین مسابقه اش برابر سایپا نتوانسته بود از سد حریفش بگذرد و یک امتیاز گرفته بود در دومین بازی و در ورزشگاه آزادی به دنبال سه امتیاز بود. پرسپولیس در نهایت هم این بازی را با ضربه پنالتی سیامک نعمتی در دقایق پایانی نیمه اول با پیروزی پشت سرگذاشت.

اما جدا از اخراج یحیی گل محمدی و پنالتی پرسپولیس که صحنه های بحث برانگیز این بازی بودند یک اتفاق جالب نیز وجود داشت که ویدئوی آن در فضای مجازی پربازدید شد.

وقتی نوراللهی بالرین می‌شود

در نیمه دوم بازی و روی یک صحنه ، احمد نوراللهی هافبک شماره 8 پرسپولیس برای زدن یک توپ سرگردان خیز برمی دارد اما مهدی شیری مدافع راست این تیم زودتر به توپ می رسد هرچند مدافع نفت آبادان قبل از همه تکل را بسته و در نهایت توپ و پای شیری را می زند.

موضوع جالب اما حرکت نوراللهی است که انگار به طور ناخودآگاه دست به شبیه سازی می زند. در تصاویر کاملا مشخص است که او با توپ و تکل مدافع نفت فاصله دارد اما به محض اینکه تکل روی پای شیری بسته می شود نوراللهی مثل یک رقصنده باله دور خودش می چرخد و در حالیکه چهره اش میمیک درد به خود گرفته روی زمین می افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حسن

      چی بشه مثلا
      فقط دنبال ایراد هستین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج