۱۰۱۹۸۶۱
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

دردسر بزرگ برای استقلال؛ صدای تهدید AFC

شایعات حکایت از آن دارد که اگر استقلال نتواند تا اوایل مهرماه بدهی‌هایش را تسویه کند، احتمال دارد از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شود.

خبرورزشی: استقلال این روز‌ها به لحاظ مسائل مالی با مشکلات بسیار بغرنجی دست و پنجه نرم می‌کند. عدم پرداخت طلب بویان نایدنوف این باشگاه را از سه پنجره نقل و انتقالاتی آتی محروم خواهد کرد (البته مدیران باشگاه مدعی‌اند بلافاصله پس از تسویه حساب با این بازیکن همه چیز به روال عادی برمی‌گردد و محرومیت‌ها لغو می‌شود) و اگر پرونده ۵۵۰ هزار دلاری وینفرد شفر نیز به سرانجام نرسد، آنگاه احتمال دارد آبی‌پوشان اتفاق تلخی به نام کسر امتیاز را تجربه کنند. در همین خصوص، اما روز گذشته شایعه جدیدی به گوشمان رسید که خبر از دردسر بزرگ و تازه‌ای برای استقلالی‌ها دارد.

تهدید به حذف از لیگ قهرمانان

استقلال جدا از طلبکاران خارجی، تعداد قابل ملاحظه‌ای بازیکن و مربی داخلی را نیز در صف طلبکاران خود می‌بیند. افرادی که بعضی از آن‌ها طی سال‌های گذشته وقتی نتوانستند از طریق مراجع داخلی به پول‌شان برسند، کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان مشکل‌شان گذاشتند و AFC هم به استقلال (و البته سایر تیم‌های بدهکار) تأکید کرد در صورت عدم پرداخت بدهی‌های معوقه، مجوز حرفه‌ای آن‌ها را لغو می‌کند و اولین تأثیری که این اتفاق خواهد داشت، عدم صدور اجازه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست. در همین خصوص عصر دیروز شنیدیم صدای تهدید فدراسیون در مورد استقلال دوباره بلند شده و اگر این باشگاه رضایت طلبکارانش را نگیرد، حتی در صورتی که از طریق لیگ برتر و جام‌حذفی بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۱ (فصل آینده) را کسب کند، باز هم از حضور در این مسابقات محروم خواهد شد. البته این بحث فعلاً شفاهی مطرح شده و هنوز به صورت کتبی نامه‌ای در اختیار فدراسیون یا باشگاه استقلال قرار نگرفته ولی شایعات حکایت از آن دارد که اگر استقلال نتواند تا اوایل مهرماه بدهی‌هایش را تسویه کند، احتمال دارد از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شود.

رضایت می‌گیریم و شرکت می‌کنیم

البته مسئولان باشگاه استقلال معتقدند چنین خطری برایشان وجود ندارد. یکی از آن‌ها در این رابطه به خبر ورزشی می‌گوید: وقتی هنوز به صورت کتبی چیزی اعلام نشده، دلیلی ندارد بیخودی برای خودمان با مصاحبه دردسر درست کنیم. بله. ما بالغ بر ۴۰ طلبکار داخلی داریم ولی فراموش نکنید حتی اگر کنفدراسیون به صورت رسمی هم چنین مطلبی را اعلام کند، طبق یک تبصره موجود باز هم می‌توانیم از طلبکاران به صورت موقت رضایتنامه بگیریم و در مسابقات آسیایی حاضر شویم. سال گذشته هم از برخی طلبکاران رضایتنامه موقت گرفتیم و آن را به کنفدراسیون ارائه کردیم بنابراین امسال هم می‌شود همان کار را تکرار کرد و بازیکنان و مربیان داخلی آن‌قدر معرفت دارند که استقلال را محروم نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای به‌اصطلاح ورزشی نویس لطفا چرت و پرت ننویس اینقدر در مورد تیم مردمی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        من خودم آبیم.شما که میگی اینطور ننویس.مگر دروغ گفته؟شفروپسرش.استرا.بویان.داخلی ها.آینده تاریک است.قبول کنید.

    • شهماروند

      بابامسعودشون وزیره میده ،تیم حکومتی سهمیه میگیره توی لیگ قهرمانان شرکت میکنه،اصلا نگران نباشید هرسال بهترین بازیکنای لیگ رو بهشون میده.،کرونایای پنج روزه.

    • بدون نام

      همونطور که پول استرا تمام و کمال داده شد پول بقیه رو هم میده وزارت!

    • بدون نام

      چرا حرف بی ربط میزنید من خودم اب هستم .اولا پرسپولیس با نظم و بدون حاشیه خوب بازی،کرده به اینجا رسیده .بعد فوتبال ایران سال به سال بدهی بیشتری بالا میاره چون منبع درامدی ندارن . وقتی یک ریس جمهور برنامه مشخص و مفید برای ۹۰میلیون جمعیت نداره توقع بیشتری از مدیرامون نداشته باشید درک اقتصادیشون تا این حده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج