۱۰۱۶۹۹۴
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

بلایی که سر استقلال و پرسپولیس می‌آید

حالا این وسط اگر بازیکنی هم بخواهد بماند، با علم به اینکه باشگاه نمی‌تواند بازیکن بگیرد، به هر سازی که بزند، باشگاه باید برقصد.

خبرآنلاین: مدیران استقلال و پرسپولیس، چاره‌ای ندارند جز اینکه برای آرام کردن جو موجود، با صدای صاف و رسا بگویند هوادار نگران نباشند، پول برانکو و شفر پرداخت خواهد شد اما باور کنید عمق فاجعه، می‌تواند آینده مالی دو باشگاه را تباه کند. این چیزی است که هم احمد سعادتمند در استقلال می‌داند و هم رسول پناه در پرسپولیس. وقتی آجر اول را کج بگذارید، دیوار کج بالا می‌رود. بنابراین آنچه امروز اتفاق می‌افتد، برای آینده اثرگذار خواهد بود.

به کمی عقب‌تر برمی‌گردیم؛ روزی که برانکو و شفر دو باشگاه پرسپولیس واستقلال را ترک کردند. به ادعای عرب مدیرعامل وقت قرمزها پول برانکو آماده بود و به ادعای فتحی در استقلال، یک قران هم به شفر نمی‌دادند! تصور کنید اگر همان روزها توافق صورت می‌گرفت چه اتفاقی می‌افتاد؟ حداقلش این بود مجبور نبودند به یورو و دلار بالای ۲۵ تومن پول را بپردازند. حالا اما عواقب حاصل از این کم کاری چیست؟

محرومیت از نقل و انتقالات پیام روشنی دارد. پیام اول آن این است شما باید طلب طلبکاران خارجی‌ات را بدهی. یعنی این کار را اگر اول می‌کردی، به از آن بود که حالا کنی. دوم؛ حالا با این رای به بازیکنان خود این اهرم را داده‌ای که رقم قراردادشان را افزایش دهند. به چه شکل؟ همین حالا بازیکنان استقلال و پرسپولیس ساز رفتن را کوک کرده‌اند. با هر کدام‌شان-حتی آن بازیکنی که نیمکت نشین است-صحبت کنی می‌گوید: «این چه وضعی است؟ برای گرفتن حق و حقوق‌مان پیر شده‌ایم. می‌خواهیم به جایی برویم که حداقل برای گرفتن پول‌مان شب و روز منت باشگاه را نکشیم.» این یک بُعدش می‌شود، از دست رفتن اعتبار پیراهن استقلال و پرسپولیس. حالا این وسط اگر بازیکنی هم بخواهد بماند، با علم به اینکه باشگاه نمی‌تواند بازیکن بگیرد، به هر سازی که بزند، باشگاه باید برقصد. اگر دو میلیارد می‌خواست می‌گوید ۴ میلیارد. باشگاه هم که چاره‌ای ندارد و می گوید چشم! اگرنه به خاطر از دست رفتن آن بازیکن، باید به هوادار جوابگو باشد. این وسط شاید بخواهد بازیکن را جلوی هوادار بگذارد که در آن صورت هم باز دست آخر خودش ضررمی‌کند؛ مگر اینکه واقعا بخواهد به جوان‌ها میدان دهد که این هم با وجود فشار هواداران، سخت و غیرممکن به نظر می‌رسد.

با این پیش زمینه، تصور کنید توافق نکردن با یک خارجی می‌تواند چه عواقبی داشته باشد. هزینه حفظ بازیکنان دو برابر می‌شود و این آینده مالی باشگاه را به خطر می اندازد؛ اتفاقی که همین تابستان گذشته حداقل در پرسپولیس و استقلال رخ داد و اثرات آن را در خزانه دو باشگاه می‌بینید.

در کل اما، ایرادی ندارد.... هزینه دو باشگاه را هواداران تامین می‌کنند. نیازی نیست مدیران قبلی و مدیران فعلی ناراحت شوند و به خود استرس راه دهند. هواداران سر و مر و گنده هستند که هزینه اشتباهات مدیریتی‌شان را بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حقیقت تلخه

      لنگ خیالش راحته هیچ وقت هم مشکلی پیش نمیاد براش . وزیر هست غمی نیست

      پاسخ ها

      • امیرحسین بزرگپور

        کور بشه هرکی نمیتونه ببینه

    • بدون نام

      پول خودشان نیست اینقدراین آقازاده وزیروفدراسیون خوردن این بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج