۱۴۹۲۷۱
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

تغییر لوگوی «مک دونالد» از قرمز به سبز

با اجباری شدن طرح درج میزان کالری محصولات غذایی، بزرگترین فست فود جهان رنگ لوگوی خود را از قرمز به سبز تغییر می‌دهد.

وبسوار: با اجباری شدن طرح درج میزان کالری محصولات غذایی، بزرگترین فست فود جهان رنگ لوگوی خود را از قرمز به سبز تغییر می‌دهد.

رنگ‌بندی لوگوی بزرگترین فست‌فود جهان، «مک دونالد» آرام آرام در حال تغییر است. این تصمیم در پی آن گرفته شده است که درج کالری موجود در همه محصولات غذایی در آمریکا اجباری شد. با این اجبار، مدیران مک دونالد نگران هستند که درج میزان کالری موجود در فست‌فودهایشان - که بسیار بالاست - فروش محصولات این شرکت را کاهش دهد.

بنابراین به توصیه مشاروان روانشناسی و تبلیغات مک دونالدز تصمیم گرفتند در یک فرآیند تدریجی، اندک‌اندک رنگ زمینه لوگوی خود را از از قرمز به سبز تغییر دهند؛ چراکه رنگ سبز القاکننده سودمندی و سازگاری با طبیعت است و همین امر مسئولان مک دونالد را امیدوار کرده که این رنگ بتواند اثرات روانی درج کالری بالای محصولاتشان را تعدیل کند.

تغییر لوگوی «مک دونالد» از قرمز به سبز

تغییر لوگوی «مک دونالد» از قرمز به سبز

این تغییرات از مدتی قبل در برخی شعب مک دونالد آغاز شده است و این روند ادامه دارد تا مشتریان جهانی این محصول از تغییر ناگهانی رنگ رسمی این برند معروف شوکه نشوند.

تغییر لوگوی «مک دونالد» از قرمز به سبز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج