خدمات غیرمنتظره ولی خوشایند هتل ها!
هتل ها در ازای دریافت پول مشتریان خدمات متنوعی ارائه می کنند و بعضا خیلی خدمات را هم ارائه نمی کنند! در این مطلب به بررسی خدمات غیرمنتظره و بعضا رایگان چند هتل مشهور پرداخته ایم که مسافران را شگفت زده می کند. با ما همراه باشید.
در هتل The Muse نیویورک صبح ها بعد از زنگ بیداری، یک نفر در اتاقتان را می زند و خبر می دهد که در راهرو قهوه داغ منتظرتان است. لازم نیست بروید با خدمتکار حرف بزنید و انعام بدهید. فقط بروید و قهوه مجانی خود را بردارید.
صبحانه در هتل Surfcomber ساحل جنوبی فلوریدا، صبحانه مخصوص از نیمرو و نان تست است که با کالباس و مافین و سس هلندی همراه است.
صبحانه سنتی ژاپنی در مرکز توکیو طبیعتاً منحصر بفرد نیست. ولی این صبحانه در مرکز شهر آمستردام هلند، داستان دیگری دارد. در هتل De L'Europe آمستردام، صبحانه ژاپنی شامل چای سبز، سوپ میسو، سبزیجات و ترشی، برنج بخارپز و املت و نیمرو می شود.
در هتل های Kimpton ایالات متحده، یک منوی مکمل برای خدمات هتل وجود دارد که از غذاهای زیر ۵۰۰ کالری تشکیل شده است. در این منو غذاهایی همچون پاستای گندم با سبزیجات فصل، گیاهان معطر و پنیر بز وجود دارد.
در Villa Magna شهر مادرید اسپانیا، ارائه شیرینی جزو خدمات هر اتاق محسوب می شود. این خوراکی های کودکانه شامل آبنبات، شکلات و بیسکویت و کلوچه می شود. می توانید چای و یک بشقاب شیرینی نارگیلی رنگی سفارش دهید.
در هتل Ritz-Carlton شیکاگو فقط با یک تماس با پذیرش هتل می توانید آبنبات فروش مقیم هتل را صدا کنید (او کت و کلاه راه راه سفید و قرمز به تن دارد) و دم اتاقتان از میان آبنبات ها و خوراکی های او هرچه دلتان خواست انتخاب کنید.
در PUBLIC Chicago برای مهمانان هتل ظرف ۱۰ دقیقه بسته های غذای حاضری آماده می کنند. برای کسانی که صبح زود از خواب بیدار می شوند، ساندویچ تخم مرغ ارگانیک و پنیر فلفلی، اسفناج و کالباس آماده می کنند.
هتل ICON هیوستون تگزاس هر هفته منوی خدمات اتاق را بر اساس فصل و دسترسی به محصول عوض می کند. ولی آیتمی که حتماً از آن لذت می برید، کوفته هایی است که با پوره سیب زمینی و سس خامه ای و کلم قرمز سرو می شوند.
مهمانان هتل Palazzo Versace در ساحل طلایی استرالیا راه های زیادی برای تغییر سفارش های اتاق خود دارند. منوی ساندویچ های تست خودش چهار انتخاب برای نان، ۵ خوراکی پروتئینی و چاشنی های مختلف دارد. اگر از هیچکدام از ساندویچ های این منو خوشتان نیامد به دربان بگویید هرچه دوست دارید برایتان بخرد.
نظر کاربران
به چه درد ما می خوره؟ چرت بود
دهنم آب افتاد .به به
دهنم اب افتاد..
اصلا چیزهای جالبی نبودن
من باید یه برنامه ریزی کنم یه بارم برم هتل رو ببینم
پاسخ ها
جان؟ برنامه ریزی؟ هتل؟ دیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برنامه ريزيت تو حلقم !
این کارهارو هتل های ایرانی یاد بگیرند
:(