۴۸۳۹۹
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

آشپزخانه هم برای خودش شخصیت دارد!

اگر دوست دارید در این فصل زیبا آشپزخانه خود را شیک و زیبا کنید اما نمی خواهید خیلی هم هزینه کنید، باید روش هایی ارزان برای تغییر دکوراسیون را بدانید.

آشپزخانه هم برای خودش شخصیت دارد!
برترین ها: اگر دوست دارید در این فصل زیبا آشپزخانه خود را شیک و زیبا کنید اما نمی خواهید خیلی هم هزینه کنید، باید روش هایی ارزان برای تغییر دکوراسیون را بدانید.

خیلی ساده می توانید با حفظ هویت اصلی آشپزخانه، چیدمان آن را به شکل دلخواه تغییر دهید. کلید این کار نیز این است که جزئیات چیدمانی که در اتاق های دیگر خانه رعایت می کنید را در آشپزخانه هم رعایت کنید. آشپزخانه هم برای خود هویتی دارد. پس برای ایده های نامتعارف و غیر تکراری با ما همراه باشید.

آشپزخانه هم برای خودش شخصیت دارد!

۱. آثار هنری آشپزخانه نباید محدود به تهیه غذا یا خوراکی ها باشد. به نظر ما بهتر است تابلوهایی در آشپزخانه آویزان کنید که مدرن و غیر قابل انتظار هستند. همچون یک تصویر سیاه و سفید از زندگی شهری.


آشپزخانه هم برای خودش شخصیت دارد!

۲. رنگ کردن کابینت هایی که درب شیشه ای دارند و داخلشان دیده می شود یکی از روش های ساده برای تغییر چهر آشپزخانه با هزینه کم است.


آشپزخانه هم برای خودش شخصیت دارد!

۳. اگر مجموعه ای رنگی از ظروف در خانه دارید، آنها را در مکانی که بسیار به چشم می آیند به معرض نمایش بگذارید. این رنگ متفاوت باعث می شود تا آشپزخانه تغییر مثبتی کند.


آشپزخانه هم برای خودش شخصیت دارد!

۴. ما در ایران قالیچه ها و جاجیم های زیبا با رنگ های گرم زیادی داریم. بنابراین، بد نیست در آشپزخانه مدرن خود یکی از این قالیچه های ظریف و زیبا را به عنوان کفپوش پهن کنیم تا حس طبیعت را به بیننده القا کند. استفاده از سبدهای بزرگ برای جمع آوری وسایل و گلدان های طبیعی گل و گیاه نیز به نزدیکی بیشتر فضا به طبیعت کمک می کنند.


آشپزخانه هم برای خودش شخصیت دارد!

۵. استفاده از نورگیر باعث کم شدن هزینه دوخت پرده می شود. البته اگر خودتان دوخت و دوز بلد هستید که موضوع فرق دارد. اما به طور کلی، برای هویت دادن به پنجره با هزینه های کم می توانید از نورگیرهای معمولی و البته زیبا استفاده کنید.


آشپزخانه هم برای خودش شخصیت دارد!

۶.اگر در بالای اجاق گاز خود جا دارید، می توانید یک طبقه کوچک آنجا نصب کنید. البته به جای نمایش قاشق و ملاقه، یک منظره جالب و کاملا متفاوت ایجاد کنید. همچون عکس می توانید از ترکیب آینه های مختلف استفاده کنید. برای هویت تازه بخشیدن به آشپزخانه، باید نگاه متفاوت به آن داشته باشید.


آشپزخانه هم برای خودش شخصیت دارد!

۷. می توانید از ایده آمبر لوئیس الهام بگیرید و پشت درب انباری یا اتاق کنار آشپزخانه را سیاه رنگ و آن را به تخته سیاه گچی تبدیل کنید. هر روز هم هر طرحی دوست دارید روی آن نقاشی کنید. یا به عنوان دفترچه یادداشت از آن بهره بگیرید. این یک ایده ناب و کاربردی است که در کمتر آشپزخانه ای شاهد آن خواهید بود.


آشپزخانه هم برای خودش شخصیت دارد!

۸. شاید استفاده از لوسترهای پرزرق و برق و بزرگ برای آشپزخانه کمی نامتعارف باشد، اما همین باعث جلب توجه بیشتر و منحصربه فرد بودن آشپزخانه شما می شود. استفاده از یک وسیله عتیقه در کنار وسایل مدرن آشپزخانه می تواند بسیار جلب توجه کننده باشد.


آشپزخانه هم برای خودش شخصیت دارد!

۹. استفاده از طبقه های باریک در این آشپزخانه کوچک باعث بیشتر شدن فضا شده است. حتی می توان صندلی جلوی آنها گذاشت و به عنوان میز برای صرف غذا از آن استفاده کرد.


آشپزخانه هم برای خودش شخصیت دارد!

۱۰. اگر شهامت استفاده از رنگ های جیغ و پررنگ را دارید، بسم الله. می توانید همه فضای آشپزخانه خود را به رنگ مثلا فیروزه ای تیره رنگ آمیزی کنید. این کار باعث می شود تا آشپزخانه های کوچک، بزرگ تر دیده شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج