تبلیغ با مورچه هایی که آبنبات دوست ندارند!!
وفور روزافزون برندهای مختلف شیرینی و شکلات نشاندهنده افزایش تقاضا برای این مواد خوراکی شیرین و خوشمزه است. از سویی نباید نگرانیهای جامعه جهانی را نسبت به سلامت جسمی افراد نادیده گرفت.
جالب است بدانید که رژیمیبودن این محصولات به صورت یکی از ویژگیهای تبلیغاتی جلوهگر شده و به عنوان یک نکته مثبت، در بسیاری از برنامههای تبلیغاتی جهان نمود پیدا کرده است. در همین راستا در اینجا به یکی از تبلیغات خلاقانه شرکت تولیدکننده شیرینی و آبنباتهای چوبی اشاره میکنیم که یکی از برندهای مشهور این صنعت به شمار رفته و محصولات آن در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است. چوپا چوپس (Chupa Chups) که خصوصا با آبنباتهای میوهای و چوبی خود معروف است، در یک کمپین تبلیغاتی که توسط آژانس تبلیغاتی DDB طراحی و راهاندازی شده بود، با تأکید بر خصوصیت رژیمیبودن آبنباتهای خود، تبلیغی متفاوت و خاص را ارائه داده است.
در کمپین مذکور که در قالب یک تبلیغ چاپی ارائه شده است، آبنباتی چوبی مشاهده میشود که در مسیر مورچهها قرار گرفته است، از آنجایی که مورچه به عنوان موجوداتی شناخته میشوند که اطراف مواد غذایی شیرین جمع میشوند، قاعدتا باید در تصویر مذکور نیز مورچهها به سوی این آبنبات رهاشده در جنگل حرکت کنند، اما اتفاق جالبتوجه و غیرمنتظرهای که رخ میدهد، این است که مورچهها مسیر خود را از کنار این آبنبات چوبی طی کرده و پس از دورزدن قسمت شکلاتی آن، به مسیر خود ادامه میدهند، بدون اینکه توجهی به این آبنبات نشان دهند.
ارسال نظر