شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند
والت دیزنی شرکتی است که در مدت زمان کوتاهی توانست با گسترش شبکههای تلویزیونی خود و احداث پارکهای تفریحی موسوم به دیزنیلند، جایگاه خاص خود را در بین مردم جهان پیدا کند.

والتدیزنی؛ برندی برای همه
والتدیزنی در قلب بسیاری از کودکان و حتی بزرگسالان جهان جایگاه ویژهای دارد و اکثر افراد با شخصیتهای کارتونی آن خاطرات مشترکی دارند، در همین راستا پارکهای بازی دیزنی نیز مکان مناسبی برای تجدید خاطرات و سرگرمشدن و شادماندن است و از این رو نام والتدیزنی برای بسیاری از افراد یادآور شادی و سرخوشی دوران کودکی است.
تکرار پارکها در صفحات مجازی
پارکهای والتدیزنی با شخصیتهای محبوب کارتونی خود توجه بسیاری از مخاطبان را به سوی خود جلب میکنند، بهطوری که به صورت میانگین بیش از ۵هزار بازدیدکننده در طول روز دارند، حضور این حجم وسیع از بازدیدکنندگان میتواند یک فرصت مهم برای تبلیغات این شرکت محسوب شود و در این میان خصوصا تبلیغات آنلاین و حضور مخاطبان در شبکههای اجتماعی میتواند یکی از مهمترین قسمتهای بازاریابی والتدیزنی محسوب شود.
قیمتگذاری منصفانه
از آنجایی که مخاطبان محصولات و سرگرمیهای والتدیزنی، گروه گستردهای را شامل میشوند، این نکته روی سیستم قیمتگذاری محصولات و خدمات این کمپانی تأثیر گذاشته است، بهگونهای که ارائه قیمتی که طبقه متوسط جهان بتوانند از پس آن بر بیایند، در دستور کار این کمپانی قرار گرفته است، والتدیزنی میخواهد که همه بچهها و والدین در سراسر جهان از کالاها و خدمات آن بهرهمند شوند و بنابراین سیاست قیمتگذاری آن به گونهای است که طبقه متوسط جهان را در نظر گرفته است.
جادو را به اشتراک بگذارید!
گروه دیزنی با شعارهای خاص خود در بین مردم شناخته شده است و این شعارها خصوصا در جذب مردم به سوی دیزنیلند بسیار تأثیرگذار هستند، «شادترین مکان روی زمین، جایی که سحر و جادو آغاز میشود؛ جایی که رؤیاها به حقیقت میپیوندند»، از جمله شعارهای اصلی دیزنی محسوب میشوند که در جذب مخاطبان بسیار مؤثر هستند.
با توجه به تجربهای که مخاطبان از سینمای والتدیزنی دارند، چنین جملاتی آنها را به شرکت در پارکها و دیگر مراکز این نام تجاری ترغیب میکند، بنابراین باید گفت انتخاب شعارهای تبلیغاتی مناسب در موفقیت این برند بسیار مؤثر بوده است بهگونهای که دیگر تبدیل به یکی از نشانهها و خصایص عمده دیزنی درآمده و بسیاری از افراد جهان، والتدیزنی را در ردیف مفاهیمی مانند شادی، سرگرمی، سحر و جادو قرار داده و درک میکنند.

سحر و جادو بیپایان است
جدیدترین کمپین تبلیغاتی والتدیزنی نیز در ادامه دیگر شعارهای تبلیغاتی این کمپانی در راستای سرگرم شدن و فضای سحر و جادوی محصولات این کمپانی است. این کمپین که در سال ۲۰۱۷ راهاندازی خواهد شد، با عنوان «جادو بیپایان است»، در قالب ویدئوهای تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی مانند یوتیوب ارائه خواهد شد و مضمون اصلی آن نیز شاد بودن در زندگی است.
در این ویدئو آمده است که «تنها یک جهان وجود دارد که شبیه هیچ جهان دیگری نیست و چیزهایی که ما عاشق آنها میشویم، پایان ناپذیرند و برای خنده و شادی هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما همه اینها را در پارکهای شگفتانگیز ما درک خواهید کرد».
اجازه دهید خاطرات خود را شروع کنیم
کمپین فوق که به طور خاص بر خاطرهانگیز بودن برند دیزنی برای خانوادهها تأکید دارد، از مردم میخواهد که فیلمها و عکسهای خود از پارکهای دیزنی را به اشتراک بگذارند و تجربه خود را با دیگر مخاطبان سهیم شوند.
ارسال نظر