شرکت OneField، شکار جدید مایکروسافت
مدیریت ارتباط با مشتریان در غول نرم افزار جهان، مایکروسافت سبب شده است تا این شرکت چند صد میلیارد دلاری، به فکر ارتقای بسترهای تعامل با مشتریان باشد و به همین دلیل، شرکت وان فیلد که در زمینه CRM، برند شناخته شده ای است، در فهرست شکارهای مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ میلادی قرار بگیرد.
پرتال اخبار فناوری اطلاعات موسوم به sci-tech-today.com اخیراً اعلام کرد که غول نرم افزار جهان، در تلاش است تا شرکت وان فیلد را با بخش راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (Dynamics CRM) خود ادغام کند تا از ارائه خدمات میدانی به مشتریان خود مطمئن شود. اتخاذ این رفتار سازمانی سبب میشود تا مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت بین المللی مایکروسافت که عرصههای متنوعی از خدمات و محصولات را تشکیل میشود، بتواند از ظرفیتهای نوین و خلاقانه تر در محیطهای تعاملی حرفه ای جهت ارتباط با طیف گسترده ای مخاطبان حقیقی و حقوقی خود بهره مند شود.
در واقع شرکت مایکروسافت قصد دارد با خرید شرکت وان فیلد، در ارتقای جایگاه خود در بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتریان یا customer relationship management فعال تر شود. باب استوتز، معاون بخش راهکارهای Dynamics CRM در مایکروسافت در این باره گفته بود که مدیریت خدمات میدانی از جمله حوزههای خاص و مهمی است که شرکتها را قادر میکند خدمات میدانی خود را به کاربران و مشتریان نهایی خود تحویل دهند.
شرکت تحقیقات بازار MarketsandMarkets پیش تر اعلام کرده بود که ارزش بازار "مدیریت خدمات زمینه " field service management (FSM تا سال 2019 میلادی، قریب به 3.52 میلیارد دلار خواهد رسید که اهمیت و ارزش این بخش را در کسب و کار شرکتهای دیجیتالی جهان نشان میدهد. مدیریت خدمات زمینه، در واقع سامانههایی هستند که از رایانش ابری و خدمات اینترنتی، به طور توام برای تعامل بهتر و اثربخش تر با مخاطبان استفاده میکنند.
سامانه تلفیقی از قابلیتهای متعدد، تعامل بهتری را ین ارائه کنندگان خدمات و محصولات و مصرف کنندگان ایجاد میکند. حتی این سامانه، در مدیریت زنجیره تأمین شرکت، ارتقای ایمنی و کنترل وظایف و مسئولیتهای و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به جامعه مشتریان، تأثیر گذار میباشد.
آقای استوتز معتقد است که استفاده از سامانههای کسب و کار مربوط به مدیریت خدمات زمینه سبب میشود تا مدل سنتی break-fix model به سمت و سوی مدل خدمات محور قابل پیش بینی که فعال و هوشمند است، تغییر کند. در واقع این کسب و ادغام جدید مایکروسافت، به شرکتها کمک میکند تا خدمات قابل عرضه خود را بهتر و هوشمندانه مدیریت کنند و تلفیقی از قابلیتهای وان فیلد را با سامانههای Azure IoT و Cortana Analytics مایکروسافت در اختیار داشته باشند. ما حصل این رفتار، تقویت توان شرکتها در ارائه خدمات مربوط به تعامل با مشتریان را سبب میشود.
گفتنی است، مدیریت ارتباط با مشتریان یکی از مهمترین موضوعات در حوزه مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی شرکتها را در دنیای امروزی تشکیل میدهد. مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار میرود. اصول مدیریت ارتباط با مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمانهای مختلف را بیان میکند.
در واقع، Microsoft Dynamics CRM یک راهکار مناسب است که به شما کمک میکند تا سیستمهای CRM سازمان خود را منظم و خودکار نمائید. این ابزار به پرسنل شما در سطح سازمان کمک میکند تا به اطلاعات صحیح و جدید دسترسی داشته باشند و از روشهای جدید برای ارائه پاسخ سریع به مشتریان بهره ببرند. مایکروسافت برای استفاده از این نرم افزار، شارژ 65 دلار در ماه را ارائه کرده است.
به گزارش آیکو، 5 ماژول هسته مرکزی میتوانند نیازمندیهای منحصر به فرد گروههای کاری کسب و کار شما را پوشش دهند. CRM برای فروش به نمایندگان فروش شما قدرت و توانایی بیشتری میدهد تا بهتر بفروشند. CRM برای بازاریابی به شما کمک میکند تا دادههای خام را تبدیل به آگاهی نمائید تا تلاشهای بازاریابی شما بهینه شوند. CRM خدمات مشتریان به تیم شما کمک میکند تا تعاملات با مشتری را به روابط معنی دار تبدیل کنند. CRM تحلیلی به شما کمک میکند تا از اطلاعات کسب و کار خود برای اتخاذ تصمیمات بهتر استفاده کنید. CRM گردش کار به شما کمک میکند تا فعالیتهای تکراری را خودکار نمائید و پروسههای کسب و کار را منظم نمائید.
برای آگاهی بیشتر درباره این معامله جدید مایکروسافت به نشانی fieldone.com/microsoft-dynamics-users مراجعه کنید. پرتالهای تحلیلی مشهور دنیای آی تی، علاقه مایکروسافت به خرید شرکت فیلد وان را شروع انقلابی در مدیریت ارتباط با مشتریان در دنیای فناوری اطلاعات میدانند.
ارسال نظر